Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Kan noen svare meg på hva jeg kan gøre for å få bort kvisene????
Keep_on_trying Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Jeg bruker renseprodukter fra Cosmica-serien som du får kjøpt på apoteket. De er viktige å bruke hver dag for å holde det i sjakk. Jeg vil anbefale deg å kjøpe produkter fra apoteket. De er som regel litt dyrere, men er også av mye bedre kvalitet enn produkter du får kjøpt i dagligvarebutikker og på butikker som Vita, H&M, Lindex o.l. Ellers kan det være lurt å drikke mye vann. Hold deg også unna godteri, hvis det lar seg gjøre;) Det hender jeg spiser litt for mye sjokolade og sånt, og da merker jeg det på huden dagen etterpå! Ta deg en tur på apoteket for å se hva de har i hyllene:)
VinterSol+2 Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 mitt store triks er vann. Rent vann, vask deg morgen og kveld, og gjerne en gang midt på dagen. Vask deg godt i rent, varmt vann, og så vasker du med kaldt vann etterpå, for å lukke porene. Iallefall det som har funket aller best for meg. Og så har jeg brukt en sånn vannbasert rensegele innimellom, men du kan bli tørr i huden av hudpleieprodukter da. Og ja, spis sunt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå