Gå til innhold

Karer uten høydeskrekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja man kan si eller tro -jeg vet ikke - at Harald Rønneberg sikkert ikke har høydeskrekk, etter det stuntet han gjorde i Holmenkollen.

-Men jenter (og evt gutter..) - da skulle dere sett de 4 stuntmennene utenfor vinduet mitt her jeg ligger!

I heisekraner, sikkert et par hundre meter over bakken sitter en ensom mann i hver sin koloss. Alene hver dag, og snurrer rundt og rundt.

He he..litt komisk også - men jeg hadde aldri tort hatt en sånn jobb. Tenk også på at du må klatre, ja klatre til topps før du kommer inn i det lille buret som er kontoret ditt!

Mange trøndere har sikkert gjettet at jeg ligger på St.Olavs, og det stemmer. Her blir det flott!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..Gubben jobber noen ganger i en sånn han,og han sier det er et skikkelig rush når han sitter der altså!Han jobber på havna da..Jeg hadde ALDRI tort å klatret opp i en sånn..grøss..

Skrevet

Godt vi er forskjellig og at noen tør.

Keg hadde vel fort fått sparken tror jeg, hadde bare hylt og holdt meg fast knis

Skrevet

He he he....*ler høyt* Dere får meg virkelig til å le. -Supert!

Forresten, etter å ha sett ordentlig etter, så er det sju heisekraner på området. Tøffe typer ja!

Skrevet

ja det må jeg si. Ærevære dem. liker meg på landjorda jeg, og ingenting i mellom.

Skrevet

Tror ikke det er en jobb for gravide damer med lavt og høyt blodtrykk nei...he he..

Vi var i syden i fjor vår. Og da lå vi i syttende etasje. DET var første og siste gangen. Huset seilte fra side til side, og det var ikke barnesikring på vinduer og dører engang! Wææææææ..

Skrevet

Herregud blir svimmel bare du forteller det

Skrevet

Ungene fikk ikke gå ut på verandaen for meg. Jeg var kun der ute når jeg røykte om kveldene, og da satt jeg klin inntil veggen. *smiler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...