Gå til innhold

April: Hva drikker dere helst (av alkohol)?

Anbefalte innlegg

Hadde en diskusjon med noen venninner og vi er ikke enige, hehe... De drikker somregel bare vin og evt litt cider men jeg likes best øl og gjerne en god drink! Er det bare jeg som liker øl?

Hva liker dere?? :o)

Fortsetter under...

akkurat nå er det fint lite alkohol på meg =))

Men når jeg skal drikke alkohol så blir det gjerne enten øl, eller en drink,men helst en sur drikn da,er ikke så glad i disse søte tingene,ellers går det i vodka å battery :)

Er ikke så glad i vin og slik,men rusbrus går ann da,slikt som cider,vikingfjord og slike ting..

Men off..nå er det lenge siden jeg har drukket,så vet jo ikke alt som er på markede lenger hehe =)

Var på byen og drakk en gang etter at jeg fikk lillegutt,og var vel så å si eneste gangen jeg drakk før jeg ble gravid igjen.

Er mest glad i øl jeg også :)

Men koser meg masse med baileys i kaffe :)

Liker ikke vin verken rød eller hvit.. Men en god drink kan jeg ta en og annen gang.. Liker ikke blande for mye for da er formen så som så dagen derpå *hehe*

Annonse

Jeg klarer ikke vin, og sjeldent øl også, så om det er skikkelig fest går det i battery og vodka eller cider/rusbrus, og hvis det er en bare kos blir det cider eller bayleis..

Men når jeg først tar en fest så tar jeg den helt ut også, så jeg trenger som oftest ikke feste mer en to ganger i året! hehe

her går det i cider og rusbrus, ja.. -Helst smirnoff-ice.. Klarer hverken øl eller vin.. Kan til nøds blande vodka og brus..hehe.. eller baylies, eller tyrkershot.. ;) Men går mest i cider, ja.. ;) -De få gangene jeg smaker alkohol..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...