Gå til innhold

Og der fant han tommelen :-)


bobby - nr 2 i juli

Anbefalte innlegg

Lillegutt har den siste uken begynt å sutte på hånden, men har da hatt hele hånden/knokene inni munnen. Men nå fant han jammen ut at det var enda bedre å sutte på bare tommelen. Blir nok en tommelgutt, ja. Får han ikke til å ta smokk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anine sutter på hånden sin masse, men hun tar hele neven inni, kun en sjelden gang tommelen plutselig kommer inn:) Hun sutter på hånden allerede 1.levedag:) Men har nå den siste uken begynnt å ta smokk skikkelig. Så ikke gi opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv en skikkelig "tommeljente" og syns det er supert! Da har hun sin egen trøst hele tiden, har blitt mye mindre sutring etter at tommelen var på plass. Skjønner ikke helt at så mange er så negative til tommelen, man klarer nok å avvenne ungene sine før de er konfirmert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt delte meninger om tommel jeg. Klarer ikke helt å bestemme meg for hva som er best. Vil marcus bruke tommelen så skal ha få lov til det. Han bruker litt smokk nå men den faler stadig ut når han prøver å sovne, så da begynner han å skrike. Bruker han tommelen vil han jo alltid ha den der.

Jeg brukte tommelen som liten og slet med å avvenne meg med den. Tror jeg brukte den til jeg var rundt 10 år. Bare om natta da vel og merke.

Det er nok lettere å avvenne smokken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...