Gå til innhold

magesmerter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg er 17+4 og jeg har sånne problemer med magen, har sånne magesmerter. tror jeg har fått forstoppelse eller noe, vet dere om noe jeg kan gjøre? har ikke hatt avføring på 4 dager. begynner å bekymre meg litt... har prøvd å spise svisker og youghurt, men ingenting hjelper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg sliter selv med treg avf og magesmerter,skulle utredes for dette egentlig,men legen ville utsette det til jeg var ferdig med svangerskapet.Jeg ville kontaktet lege for å få råd,jeg fikk laxoberal og det hjelper veldig;)jeg spiste alt som skulle vere bra for magen men ingenting hjelpte,så ta en prat med lege elr jordmor du;)

lykke til

Skrevet

har tatt det opp med legen min, og hun gjør ikke en dritt... jeg syns hun bare driter i alt og alle... fikk liksom ikke noe svar på hva jeg kan gjøre med dette.

Skrevet

Drikk masse vann og spis myyye fiber. Det skal få fart på sakene.

Skrevet

hvis jeg var deg hadde jeg tatt meg en tur på apoteket, forklart situasjonen der og de hadde hjulpet deg med å finne et produkt som hjelper :) tror nok ikke sånne lakserende midler som man drikker er reseptbelagt :)

Håper det ordner seg. det verste er å gå å være plaget med magen !

Skrevet

eller du kan jo kontakte legen din, forstoppelse er farlig viss du går for lenge med det...legen eller jordmor vil gi deg masse gode råd..

Skrevet

Hei! Leste her for ikke lenge siden at Vi-siblin hjelper. Det er et slagt fiberpulver som balndes i vann og fåes på apoteket reseptfritt. Hør med de. Det jeg gjør er å drikke 2 glass iskaldt vann om morningen og det får magen til å komme igang. Drikker mye kaldt vann. Spiser appelsiner som myker opp magen, men alt dette må gjøres regelmessig. Hør på apoteket om de har noe som setter i gang magen etter lang tids uteblitt dobesøk, og så får du være enda flinkere å forebygge fremover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...