Gå til innhold

Kan dere være så snille og se hit??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 mnd før jeg ble gravid, var jeg desverre utro... *føler skam* men slik er det.. min nåværende kjæreste har tilgitt meg det.. vi har jo felles barn, han har skrevet under på farskapspapirene.

Men han som jeg hadde sex med før jeg ble gravid vil ta farskapstest.. siden jeg er sikker på at barnet ikke er hans, gidder jeg ikke å være med på det, og barnefaren vil heller ikke at vi skal drive med slik tull, bare for å tilfredstille han..

kan jeg nekte han å ta farskapstest? Jeg ignorer han og svarer ikke på telefonene hans, vi begge hjemme her synes det er best å gjøre det slik..

og hvor mye koster en eventuell farskapstest?? trygdekontoret betaler vel ikke det, siden min kjære har skrevet under farskapspapirene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han krever dette så er det vel han som får betale for det også vil jeg tro.

Om dere er sikker i deres sak, latt han betale så er dere kvitt han for godt.

Skrevet

Noen som vet hvor mye det koster???

Skrevet

Dere kan ikke nekte han. plent umulig. nekter dere blir det rettsak kommer dere ikke blir dere forkynnet og politiet vil hente deg og barnet. det er barneloven paragraf -et - eller - annet:p

been there done that. forferdelig situasjon for meg og jeg kan forstå han at vil ta farskaptest hvis han er usikker. men du er jo sikker på at mannen din er faren så det er jo bare å ta farksaptest og bli kvitt han som en har sagt. si til han at han må gå gjennom trygdekontoret da får han det gratis og det tar 2-3 mnd før svaret kommer. tar man det privat så tar det maks 3 uker. der blir prøvesettet tilsendt hjem der man tar å prøver med spytt. du kan se på www.farskap.no www.dnatest.no mange sider bare søk på dna test eller farskapstest på internett.er forksjellige priser som går men koster mellom 2-4000 kr. er han så ivrig på å finne det ut er det han som betaler antar jeg. =)

Skrevet

www.gena.no er også en mulighet. Koster 2600 for farskapstest, og er veldig raske!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...