Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Tenkte bare jeg skulle komme med en liten solskinnshitorie til alle dere som syns det kan virke umulig å bli gravid og somsliter med negative tanker:(

Vi fikk vårt første etterlengtede barn for 18 mnd siden, etter å ha ha prøvd lenge og deretter fått påvist PCO, etterfulgt av pergo, primo og oppskrift fra legen når man skulle ha sex. Er ikke akkurat lett å opprettholde romantikken i slike lange prøveperioder......

Vi hadde lyst på 2 tette og visste at det kunne ta like lang tid eller lenger med å bli gravid med nr 2, så vi sluttet med kondom i høst og bestilte time hos spesialisten for å få hormoner. Fikk time og fikk et stort gledelig sjokk hod henne, for vi hadde blitt gravide, enda alle eggløsningstestene hadde vært negative gjennom mange uker!!!!

Vi er nå i uke 22 og venter ei ny lita jente til sommeren.

Ikke gi opp dere som prøver ogikke frykt å gå inn i en ny prøveperiode dere som har slitt tidligere. Jeg vet jo dessverre at ikke alle er like heldige som oss, men jeg håper denne lille historien får alle til å fortsatt tørre å prøve og å tørre å håpe:)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!! Føler med dere

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8259222-ikke-alt-er-negativt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...