Miss z Skrevet 16. februar 2007 #1 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei jenter! Tenkte bare jeg skulle komme med en liten solskinnshitorie til alle dere som syns det kan virke umulig å bli gravid og somsliter med negative tanker:( Vi fikk vårt første etterlengtede barn for 18 mnd siden, etter å ha ha prøvd lenge og deretter fått påvist PCO, etterfulgt av pergo, primo og oppskrift fra legen når man skulle ha sex. Er ikke akkurat lett å opprettholde romantikken i slike lange prøveperioder...... Vi hadde lyst på 2 tette og visste at det kunne ta like lang tid eller lenger med å bli gravid med nr 2, så vi sluttet med kondom i høst og bestilte time hos spesialisten for å få hormoner. Fikk time og fikk et stort gledelig sjokk hod henne, for vi hadde blitt gravide, enda alle eggløsningstestene hadde vært negative gjennom mange uker!!!! Vi er nå i uke 22 og venter ei ny lita jente til sommeren. Ikke gi opp dere som prøver ogikke frykt å gå inn i en ny prøveperiode dere som har slitt tidligere. Jeg vet jo dessverre at ikke alle er like heldige som oss, men jeg håper denne lille historien får alle til å fortsatt tørre å prøve og å tørre å håpe:) LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!! Føler med dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8259222-ikke-alt-er-negativt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå