fjolla Skrevet 16. februar 2007 #1 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg prøvde i dag å gi snuppa brød med leverpostei. Hun har mistet interessen for pupp på dagtid, så vi er nødt til å finne på noe mellom formiddagsmat og middag (hun spiser også veldig lite middag ennå). Tenkte at litt brød ville være tingen, men synes det var vanskelig jeg. Samme hvor liten bit jeg ga, så brakk hun seg liksom og lagde rare grimaser. Hun syntes det var godt da, for gapte etter mer, selv om hun grøsset hver gang hun svelget. Hvor store biter gir dere? Er vel bare å øve seg så vil svelgingen gå bedre etterhvert, men er jo så redd for at hun skal sette noe i halsen... grøss og gru... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 16. februar 2007 #2 Del Skrevet 16. februar 2007 Har gitt brødskive ett par uker nå til lunsj og han brekker seg innimellom, selv om det er smuler jeg gir. Så det er nok bare i begynnelsen. Gir like mye leverpostei som brød så gikk det bedre. Han spiser bare 1/4 skive da og 1/8 banan til lunsj, men det er jo middag 2-3 timer etterpå så det går greit. Mat hele dagen nå ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 17. februar 2007 #3 Del Skrevet 17. februar 2007 Vi gir brødskiver, og hun tygger som bare det. Brøt seg litt første gangen jeg prøvde. Ventet da en ukes tid før jeg prøvde igjen. Da gikk det mye bedre. Ga veldig små biter i starten, men nå får hun biter på ca. 1x1 cm. Hun bryter seg ikke. Tygger og koser seg. Passer på at brødet ikke er tørrt. Gir mye drikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå