Gizom81 Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Jeg lurer på om du ville ringt føden hvis du var usikker på vannavgang? Har i tre kvarter nå kjent dråper slik som ved mens, og det syns liksom litt på tena bindet jeg har satt på ,men jeg er så usikker. Det er ikke gult, og ikke klissete, unskyld at jeg går i detalj.. Har vært kvalm og uvel i hele dag, og legen sa forrige dagen at det er en av de nærmeste dagene det skulle skje.. Hodet sitter godt nedi bekkenet... Jeg er veldig redd for å ringe føden uten at det er noe på gang... Smertene har vært tiltagende i hele dag, skal jeg vente, eller skal jeg ringe? Tusen takk for svar!
Minimo <3 Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 jeg syns virkelig du skal ringe føden!! bedre å ringe for mye enn for lite.. lykke til:D
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 du må ringe! Vannet trenger ikke komme "fossende ut" dersom hodet står godt nede....... tyder jo på at noe kan være på gang..... de er jo vant til at vi ringer og spørr om ting og tang, det er jo derfor de er der. Lykke til, hold oss oppdatert!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Bare ring.. det er ingen i andre enden på tlf fra føden som står klar til å kjefte deg huden full.... de vil gjerne at du ringer hvis det er noe du er usikker på!!!!!! Lykke til med en evnt fødsel nå da!!
Winnie Myrvold Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Ring føden Ida! Dette er utrolig spennende.. Lykke til. Gi meg beskjed om hva som skjer ! -Winnie
Gizom81 Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2007 Hei jenter! Takker for alle svar! Ringte føden og ble kalt inn til kontroll i går kveld. Cgt en var fin og babyen vår hadde det som plommen i egget! De ville at legen skulle undersøke om hvordan det lå an, da de var usikre på om det var vannet. Vi ventet i boirtimot 3 timer, det skulel vise seg å ha dukket noe akutt opp så vi fikk reise hjem og slappe av i stedet. Takene i magen og ryggen er ujenve og varierende, så jeg tror ikke det skjer noe action her med det første... Hun sa vi skulle holde et øye med termometeret og ringe tilbake ved evt mer mer, feber eller sterkekr smerter. Så nå tar vi det med ro og later oss på sofaen med film og godis, og håper babyen vår kommer når han er klar! Igjen takk fro støtten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå