Gå til innhold

Gir dere tran?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gir tran, har gjort det siden hun var 5 uker gammel, så hun er egentlig bare vant til at hun skal ha en liten skje tran hver dag. Hun har derimot skjønt at det finnes bedre ting enn tran (pærepurè osv), så hun gaper ikke med like stor iver nå som hun gjorde før, men det går ned :o)

Er vel omega3 som er i tranen som ikke finnes i sanasolen som er bra. Har du prøvd D-vitamin dråper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å gi tran da han begynte med grøt. Har alltid fått Collett, og den er det omega i, så jeg ga ikke dobbel dose. Han vil heller ikke ha det, så jeg blander det i morgenflasken med melk. Det går ned på høykant.

Han får ikke Sanasol, for det er bare vitaminer, og jeg tror han får nok vitaminer gjennom maten og mme. Kanskje jeg begynner senere hvis han blir for ensformig i maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Jeg er såpass fisefin at det ble for mye for meg å ha en baby som luktet konstant sur fisk(hun gulper ofte..)! Men vi gir multivitamin(prematurbaby, så hun må ha det) og tenker å gi tran når jeg slutter å amme. Det sies jo at baby får dekket fettsyre-behovet gjennom morsmelken og at man starter tidlig med tran for å venne baby til det sånn at det ikke blir håpløst når det er slutt på ammingen. Personlig tar jeg heller en kamp om et halvår enn å leve med den lukta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...