Gå til innhold

Shit! hva skjedde?! please help!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går kveld fikk jeg store smerter i siden ganske langt nede, det startet svak men blei veldig fort gjævlig vondt, jeg blei lik bleik, svett og fikk diarea. jeg blei bedere etter ca 10 min.

jeg tok et glass vann og gikk å la meg. etter en stund så kjente jeg de vanlig bevegelsene fra babyien, og har hatt et par vanlig kynnere idag.

jeg har hatt vanlig stikk innimellom fra muskelene i livmoren som strekker seg men dette var noe annet og veldig ubehaglig!

God, jeg blei redd! jeg tenkte at nå mister jeg babyien. samboren og jeg blei ennig om å ringe noen om det skjer igjen. Er i uke 26+5 ifølge bim.

Er det noen som har hatt det samme? hva tror dere det var?!

Takknelig for alle tilbakemld. :O/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som noe med mage-tarm systemet ditt. Vet at min mage lett kommer i ulage nå med alle hormonene i kroppen. Får lett diare og luftsmerter. Det er ikke farlig, bare veldig ubehagelig og vondt. Som regel går det over etter toalettbesøk. Andre ganger kan det vare noen timer.

Så lenge du kjenner bevegelser fra babyen har den det nok helt fint :-)

Men er du bekymret kan du ta en tur til legen for å bli forsikret om at alt er ok...

Skrevet

Har opplevd det samme flere ganger. men i og med at jeg blir bedre ikke lenge etter jeg har vært på do, regner jeg med det har med tarmsystemet å gjøre. ,men helt forjævlig mens d står på!

Skrevet

Det høres ut som om at du har hatt et mage7tarmproblem her. Smertene skyldes sikkert utspiling og irritasjon av tarmen din og smertene lette etter at du hadde vært på wc. Kanskje du har spist noe du ikke har tålt?

Skrevet

kjempefint med tilbake mld,

håper det ikke skjer ofte, men nå er jeg litt mere rolig i å med at det er flere som tipper at det er tarmene!

takk takk

god helg :o)

Skrevet

Jeg og hadde en "Skrekk opplevelse" dagen før lille julaften. Da var jeg kun 10 uker på veg.. fikk noen forferdelige magekramper og spydde noe sinnsykt.... kaldsvettet.... ringte til legen og han spurte hva jeg hadde spist den dagen. Det viste seg at det var kroppen min som hadde problemer med å fordøye kotelettene jeg spiste litt fort fordi jeg hadde dårlig tid :P Han oppfordret meg å ta gooood tid med maten nå som jeg er gravid =) Men jeg var jo sikker på jeg skulle miste barnet.. der og da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...