trudiz Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Har vært så merkelig i dag.....ganske kvalm, vondt i hode og verket godt i korsryggen da eg stod opp i dag. Hadde meg litt frokost og tok meg en god varm dusj i håp om at det skulle bli bedre. Det gjorde det ikke...var så dårlig å "sliten" at eg måtte legge meg igjen. Da eg våknet igjen laget eg å samboeren oss middag. Men formen ble ikke no bedre. stikker også i underlivet. Babyen har vært ganske rolig i dag...kan det være noe galt? håper ikke eg er på vei til å få influensa.....
trudiz Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2007 har også hatt litt hevelser i føtter og hender. kan det være svangerskaps forgiftning?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Hvor langt er du på vei da?? Kan jo både være tegn på at noe skjer om det er rundt termin, hørt om mange som blir kvalm og rett og slett dårlig før de skal føde, men det kan jo også være andre ting...... jeg ville ringt til føden om du ikke blir bedre......jeg har også vært kvalm og "sliten" i det siste, termin i dag.. men det går liksom over og skjer ikke noe mer.......
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Hei jeg har også hatt en slik dag. Rett og slett rævva form. Har hatt en del vondt i magen, uvel og puls som raser, Ringte jordmor i dag da jeg har hatt det i flere dager og hun ville jeg skulle komme til henne. Hun undersøkte meg og trodde det var kraftige kynnere samtidig som babyen begynner å presse seg nedover. Bt var helt fint , men pulsen var så høy at hun ringte sykehuset. hun snakket med de på føden og en gynekolog som sa at vi skulle avvente. Vi skulle ta kontakt igjen hvis forverring. Begynte å snakke om evt. tidlige rier!! Jordmor sjekket da om jeg var moden eller hadde åpning noe jeg heldigvis ikke var så det var nok bare press på nerver og kynnere. konklusjon på hele greia synes jeg at du skulle ta kontakt med føden eller lege slik at du blir sjekket.Få avklart og avkreftet ting slik at du ikke trenger å tenke på at det kan være noe galt. Jeg er veldig glad for at jeg gjorde det til slutt. Er forresten 34 uker. lykke til:)
trudiz Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2007 takk for svar!!=) ja, tenkte eg skulle se om eg får tak i jordmor/lege i morgen å snakke me de. så får eg bare slappe av å hvile i mellom tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå