Gå til innhold

Flere som må flytte når nestemann kommer?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bodde i leilighet med ett soverom da vi fikk første, kjøpte rekkehus med 3 soverom. Brukte det ene til kontor. Når vi nå fikk Sofie, kjøpte vi et større rekkehus med større rom, så nå har snuppene hvert sitt rom:-) Men, vet ikke hva vi skal gjøre når vi skal ha nr3 da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planla om ombyggingen da sistemann meldte sin ankomst - så nå har vi et soverom til hver, og et rom til kontor... Men det kommer ikke noe barn til for å fylle opp kontoret, altså;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nestemann..? Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener--

 

Huffameg jeg vil aldri mer være gravid :( Men jeg unner Amanda søsken.. OM det skulle skje blir det nok lenge til. Og innen da skal vi bo i et fiint hus på landet =) Med tre soverom og stort bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytter nå vi :)

Vi har to soverom i leiligheten vi bor i nå, men når Tiril kom måtte vi kaste ut pc og alt.. Og ha det i stua er ikke noe speseilt kult... Så nå har vi kjøpt en første etasje i tomannsbolig. Men en grovkjeller. Nå får vi snart 3 soverom, 2 bad og kjellerstue (når vi har pussa opp da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har planer om å bygge hus etterhvert :) Så forhåpentligvis er huset ferdig når nestemann kommer om noen år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi blir nok å flytte på oss før nestemann kommer. Leier ett lite hus nå,er egentlig 3 soverom her,men er bare 2 av dem som egner seg som det. Bruker det 3. som bod. Er ett kjempe gammelt hus,byggd på 1800 tallet,å så bare bygd litt på og pusset opp etterhvert.

 

Så drømmer om å bygge selv,eller i hvert fall kjøpe noe ganske nytt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...