Gjest Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Det begynner å bli en god stund siden vi ble prøvere. Begynner å bli lei, men gikk letta ut fra gyn. Det ser ut som jeg har en liten hormonforstyrrelse. Blir satt på kur når svaret på prøvene mine er kommet. Du har sakt før at du tror vi kommer til å klare det selv. Hva ser du nå? Tror du vi kommer til å få en gutt? Jeg føler en gutt med bollekinn ) 210182
Elastica Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Heisann ¤Elovise¤ :-) Forstår godt at du begynner å bli lei. Har selv hatt masse hormonforstyrrelse, så vet godt at det er frustrerende. Er nok ikke alltid vi får rett i det vi sier her inne så jeg syntes absolutt du skal ta imot den hjelp du kan få. Husk positiv tenking -selv om det føles vanskelig -sunnt kosthold og mosjon. Klarer desverre ikke å få inn nøyaktig mnd. nå -men føles som det klaffer etter ferien. Kanskje du er sliten og trenger å lade opp batteriene dine litt vennen... Jeg får inn en liten prinsesse på deg, men du skal ikke se bort i fra at din egen magefølelse stemmer. Mange ganger har vi mer rett når det gjelder oss sjøl enn det vi våger å stole på.. Lykke til videre og ikke gi opp!!!
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Tusen takk for svar! =) Ja jeg er veldig sliten. Og klarer liksom ikke legge fra meg disse tankene. Jeg vil mer enn noe annet bli gravid! Men denne jenta gir ikke opp! Har veldig trua nå etter jeg var hos legen. Han sa han trodde vi kom til å klare det selv. ) God helg! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå