Gå til innhold

Noen som har fått svaaaaaak strek(nesten usynlig) på gravid streken på billigtester og likevell vært gravide


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har akuratt opplevd dette. Er på dag 3 over IKM. Mensen er alltid presis.. Men siden streken er så svaaaak!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Min test viste også noe svak strek, men jeg er jo over en uke etter tiden så velger å stole på den. pleier også å ha presis mens.

Hvis du er usikker kan du jo ta en test til men jeg gjorde ikke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en strek er en strek, så du er nok gravid. gratulerer=)

Jeg opplevde akkurat det samme med de testene, tok et par dager før den ble ordentlig synlig, men jeg var gravid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åhh nå ble jeg enda mer spent:)

 

Tester på nytt i morgen tidlig med morgtenurin jeg. Var morgenurin i dag også.. men kanskje det er for tidlig alikevell. Er det sånn at de testene slår ut senere enn CB sine? bør kanskje prøve en CB da!!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var litt skeptisk på at jeg kunne være gravid jeg også, siden den var så svak, men som sagt en test er en test;)

Nå er jeg i 9uke, og har allerede vært på UL og sett det lillt nurket=)

Hold oss ppdattert da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. jeg så... (kjøpte en slik test fra kvinnekompaniet på meny).. tok en ny test to dager etterpå.. positiv , denne var sterkere :D håper på det beste for deg :D !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var knapt synlig strek på Quick Response, så jeg raste avgårde og kjøpte en Clear Blue - der var det tydelig. Og nå velter hele magen seg, og jeg har termin om et par måneder ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...