Gå til innhold

Nå er gullegget på plass:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært og satt inn et, iflg legen min , VAKKERT egg:) Det hadde delt seg helt perfekt:) Så nå er vi optimistisk og glad og skal kose oss med fredagsunderholdningen! :) Ha en strålende helg alle sammen! :)

Hilsen en spent, forventningsfull ruger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennede! Jeg skal krysse alt for dereat dette skal gå bra!

I går var det ett år siden jeg satt inn gullegget, og her sitter jeg med verdens nydeligste (selvfølgelig!) gutt. Skjønner ikke hvor det er blitt av den tiden jeg...

Skrevet

Tusen takk for det:) Gratulerer med verdens fineste gutt:) Er så koselig å høre om folk som blir gravid av ivf:) Det gjør meg enda mer optimistisk:) Takk for det:)

GOD HELG!

Skrevet

Ønsker deg lykke til prøverørlegger`n

Stell pent med deg selv,og tenk positive tanker...Gjør hyggelige ting,og gled deg over tanken på at du har spire i magen.Måtte den sitte !

Klem fra

Skrevet

grattis som ruger :0)

ønsker deg lykke til

Skrevet

Gratulerer, og lykke til framover.

Følger forhåpentligvis etter om en ukes tid. Fikk sprøyteperioden min forlenget med noen dager i dag.

Skrevet

Takk for sist!

Så fint å høre at det gikk så bra med dere! Våre egg ble befrukta og delte seg fint, men de var ikke like vakre som ditt. Vi fikk dermed satt inn to i stedet for ett.

Lykke til!

Skrevet

Lykke til.

Jeg sitter full av medisiner og gleder meg til egg innsetting og gråter nesten av alt jeg leser her-))) ønsker deg lmed dette ykke til og jeg er sikker på at samtlige som leser innlegget ditt krysser fingre og tær så selv om ikke alle svarer tenker de på deg veit du:-) Hold deg frisk og rask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...