Gå til innhold

(sorry!) men hvordan gjor dere "kvalminger" dette med sexen?


pysjamas-fantomet

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lyst i det heletatt, jeg :-/

Jeg 'tvinger' megselv ca en gang eller to i uken (vet at dette hores teit ut, men mannen min er sa snill og omtenksom nar ikke jeg gjor noen ting i huset.. jeg vil ikke at han skal fa helt avsmak av hele graviditeten om du skjonner!)

 

Det gar til nod med misjonar-stilling hvis han (sorry!!!!) ikke ligger rett pa magen min.

 

Hva gjor dere andre jenter med kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min kom him fra offshore igår, han ville ha sex når vi skulle legge oss.. jeg har ikke lyst i det hele tatt, litt psykisk fordi jeg føler det kan skade barnet(gjør jo ikke det) men jeg har mistet mange ganger å er livredd for å miste igjen;( off synes synd på han, men hele lysten er borte, håper det blir bedre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der...

jeg har vært kvalm og dårlig hele døgnet i flere uker og sexlysten er lik 0. Og jeg må helt ærlig si at hvis ikke mannen forstår det så får han bare sutre. det er jo bare i en overgangs periode. Det verste en kan gjøre er å være snill og gå med på en gang i blant for hans skyld. Faren er jo da at en senere vil føle at sex er noe man er nødt til... og det r jo ikke noe gøy.

 

Ta vare på dere selv og tenk at det er bare en overgang...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dagene jeg er kvalm og uopplagt blir det rett og slett ikke no på kjæresten min. Da har jeg sexlyst lik 0.

Men merker at de dagene formen er fin og kvalmen på avstand, kan det både bli 2 og 3 ganger på en dag...:D (har bare skjedd 2 ganger siden vi merket graviditeten)

Men har vel fått til iallefall en omgang i uka + vidunderdagene.. hehe :) som vi begger har kost oss med... men er jo ikke no iforhold til før... men vi ler mye av hvor sær jeg er blitt og hvor dum kroppen min er som er kvalm... beste er å ta ting med humor...

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme som sist jeg var gravid har så å si ikke sex til sambo sin store fortvilelse......

orker ikke tvinge meg når jeg spyr av alt av anstrengelser.....

men er det dager jeg er i form kan jeg ha litt sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke mye av den sorten på oss nei. Samboeren min forstår meg, heldigvis. Men vi har oppdaget at om morgenen før vi står opp går det som regel bra :) Jeg blir som regel ikke kvalm før jeg kommer meg på jobb å setter meg ned da, og da varer det hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo får ikke noe.. Enkelt og greit..

Han skjønner det og gleder seg dermed bare enda mer til jeg blir litt mer i form igjen. Er 12 fullgåtte uker i morgen (11+6) og ting ser lysere ut. Ikke halvparten så kvalm som det jeg pleide å være... Bedringen kom gradvis egentlig... Merket også at kvalmen ble verre hvis jeg engstet meg eller var urolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...