Gjest Skrevet 16. februar 2007 #1 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvordan gikk det hos legen? Har tenkt på deg idag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 16. februar 2007 #2 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei:) Takk for at du tenkte på meg:) Har svart i en tråd lenger oppe:) (kopierer det inn her allikevel jeg:) Fikk legetime klokka 10.40 idag. Legen tok crp, for å sjekke om jeg hadde noen infeksjon i kroppen. Men det hadde jeg ikke. Ble ikke overrasket for jeg hadde jo ikke følt meg særlig dårlig! Fortalte henne om hvordan det hele hadde forløpt, men litt ømhet og rødhet. Fra seig, gul væske, til idag da melka er hvit , nesten "normal", men smaker salt fra den ene åpningen! Hun tok også prøve av melka som sendes til dyrkning. Hun sa at sannsynligvis hadde det vært en opphopning, og væska som kommer ut er sannsynligvis infisert melk? ( Hvor mye melk er det plass til i en melkegang da? Kommer jo mer og mer jo!) Hun sa at svaret på prøven tar ca en uke. Til da kan jeg ikke amme på den sida, med mindre melka blir normal og smaker normalt igjen... Så jeg blir en kløpper på håndmelking:) Håper det ordner seg fort allikevel! Ble egentlig ikke noe særlig klokere. Får vel bare avvente prøven. Hva finner de egentlig ut igjennom en sånn dyrkning? I forhold til hormonspiral svarte hun ikke engang! ??? Fikk ingen medisin i og med at crp`n så bra ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå