Gå til innhold

Elastica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, du spådde meg i høst en gang ang jobbsituasjonen min, og du mente ting ville løsne i løpet av sen vinter/tidlig vår. Jeg lurer på om du ser det samme nå? Jeg har en utdanning som jeg gjerne vil bruke :-). Jeg jobber nå også, får ulike engasjement gjennom et vikarbyrå. Ikke noe jeg vil holde på med i lengden.. Jeg lurer på om du ser det samme som du gjorde før? Og om jeg får en relevant jobb snart, hvilken type jobb kommer jeg til å få? Jeg er født i april 1978.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg får opp positive forandringer nå fremover. Ser ut som o du kommer til å legge et problem eller noe som har vært vanskelig bak deg .

Vet ikke hvilken utdannelse du har men føler at det har tilknutning til en gruppe mennesker og at du kommer til å få utnytte dine kunnskaper på en bedre måte når du får tilbud om fast jobb. Tror det vil skje i løpet av våren ja:-)

Ønsker deg lykke til og stå på!!

Skrevet

Tusen takk skal du ha! Håper inderlig at du har rett! Higer etter å få brukt utdannelsen min på en bedre måte nå altså :-).

Og av ren nysgjerrighet... Dette "problemet" jeg vil legge bak meg... Er det jobbrelatert eller av mer privat karakter tror du?

Skrevet

Okei, jeg tror jeg vet hva du ser... har ett problem, eller noe som er vanskelig, noe som har "plaget" meg i flere år, men det holder på å slippe taket tror jeg... Eller jeg har blitt mer avslappa ihvertfall. Det gjelder en venn som jeg ikke har kontakt med lenger. Om jeg er mer rolig for at han ikke betyr like mye for meg lenger, eller om det skyldes noe annet, vet jeg ikke. Jeg vet heller ikke om det var dette du mente, men siden jeg ble litt revet med måtte jeg skrive det likevel, he he.

Skrevet

... eller kanskje det er ekteskapet som kommer til å "gå på skinner" igjen? :-) gruble, gruble :-)

Skrevet

Sikkert dette jeg har fått inn da. Får jo ikke konkrete detaljer på alt men fikkk liksom en følelse av at du føler deg litt lettere , mindre bekymret og liksom forstår at livet går videre og at du kommer til å klare deg fint.

Rett og slett følelsen av at tingene går din veg...:-)

Ønsker deg lykke til videre vennen:-)

Klem

Skrevet

Tusen takk skal du ha!

Ønsker deg lykke til med alt også!

:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...