Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

26. januar fødte jeg en nydelig gutt. Han kom til på naturlig vis, og fødselen gikk på null komma svisj! Siden det gikk så fort, var det ubeskrivelig sinnsykt vondt mens det sto på. Revnet også endel, men hva gjør vel det, babyen er jo frisk og har det bra! Sår gror jo :) Han var 50 cm, 3144 g og 34 cm rundt hodet.

Forresten vil jeg bare si en ting til andre førstegangsfødende: Jeg hadde en forestilling om at man kom til å være i så fin form etter fødsel, stå opp med en gang og omtrent være reiseklar første dagen. Vel, jeg følte meg som en slaktet gås i 3 dager. Etterrier, vondt i baken, svimmel, trøtt, sliten og gangsperre i hele kroppen (ja, det er ufattelig fysisk krevende å presse!!). Så ikke bli like overrasket og nedfor som jeg ble av den grunn...

Heidå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gutten din!

Og takk for advarselen ;)

Skrevet

Gratulerer!! Greit å vite til baresltid også!!!

Kos dere videre!!!

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Og takk for "advarselen".. litt kjekt å vite hva som kommer, så slipper man å bli så innmari overraska :)

Lykke til videre :)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten :)

Skrevet

Gratulere så masse!!

Takk for råde,-har jo ikke peiling på ka som vente oss...!

Kos dæ me lille guttn:)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten!

Så fint at du forteller at det kan være tøft like etterpå også, både med tanke på hvor mange man skal ha besøk av på sykehuset og for alle andre forventninger man har etter fødselen.

Føler at den hele den første mnd er en tåkete greie.. Jeg var sliten og trøtt. Det er ikke for ingenting at det heter ammetåke, man er litt fjern.

Når man fullammer bruker man opptil 1000 kalorier ekstra om dagen, det sier jo litt om hvor mye energi som tappes av en..

Lykket til i tiden etterpå, ta vare på deg selv og ta det med ro ;-)

Skrevet

å det å amme kan vere urolig smertefult og vanskelig over lang tid. VELDIG VONDT

Skrevet

Ja det er hardt arbeid å føde. Kjentes ut som jeg var blitt sparket av en hest overalt:)

Grattis med gutten din, hva heter han?

Skrevet

gratulerer og masse lykke til videre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...