Gå til innhold

Hva provoserer fram kvalmen deres?


pysjamas-fantomet

Anbefalte innlegg

Hos meg er det de rareste ting!

Hadde vart litt goy a hore hva som er skikkelig nei-nei for dere :-)

 

* Blir kvalm hvis ikke jeg har mat i magen hele tiden. Sa her smaspises kjeks og div til den store gullmedalje.

* Blir stupkvalm nar jeg pusser tennene!

* (advarsel:ekkelt!) det aller aller verste problemet for meg er a ga pa do a tisse(!!!) Hvis ikke jeg holder meg for nesen saa dauer jeg!

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg går konstant uvel fra etter lunsj, går helt fint bare uggen, men å kjøre bil hjem fra jobb er helt jævlig, føler jeg må brekke meg hele tiden!

 

- bare det å gå inn på badet gjør at jeg hiver meg over do for å kaste opp, uansett om det ikke lukter noe spesielt inne der...

 

- jeg er ganske tørst om dagen, men vann blir jeg drit kvalm av... så blir endel farris på meg...

 

Dette er gøy!!- var ikke kvalm ett sekund med lillemann, så dette er helt nye opplevelser for meg, har hatt det sånn i 2-3 uker nå, er bare 8-9 uker på vei, så kan ble en festlig måned fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- å være sulten

- når jeg stresser litt

- blir faktisk kvalm når jeg legger meg om kvelden...

- Å ta buss!

- Røyklukt og parfymelukt. Da holder jeg pusten;)

- Blir kvalm akkurat når jeg våkner, men når jeg står opp går det vanligvis greit.

- Blir kvalm av lukta på shampoen jeg bruker...

 

Men for det meste er jeg ikke så plaget. Hadde trodd det kom til å være mye verre, men så er jeg bare i uke 7 enda, kan jo bli mye verre i løpet av ukene som kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røyklukt..

forrige svangerskap måtte jeg kaste opp bare jeg så på makrell boks (uåpnet hermetikk) ..hehe.. så var vel egentlig ikke luktet.. men tanken på hva det luktet.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle stelle 3 åringen min imorrest. Bruker fortsatt nattbleie... Den tisslukta var helt grusom. Brekte meg samtidig som jeg vasket henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være sulten! Hvis jeg ikke spiser de første ti minuttene jeg er våken kan jeg bare gi opp. Da er det baderomsgulvet neste..

 

Og alt blir verre om jeg er trøtt. Stå opp tidlig er grusomt. Stå opp tidlig og ikke spise er... vell, jeg vil ikke akkurat anbefale det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir kvalm når jeg er sulten.

Blir kvalm idet jeg spiser meg mett, akkurat som om jeg overspiser.

Blir kvalm av røyklukt og enkelte parfymer.

Blir kvalm av "for mye" av en matsort (akn f.eks ikke spise for mye av et eple).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken paa stekt biff er bare det verste!!!

 

Og tanken paa veldig mye annen mat og.

 

Merker at jeg reagerer paa parfymelukt, og jeg klarer ikke gaa inn i et rom der noen har spraya paa seg litt parfyme.

 

Eneste som ikke har gjort meg kvalm enda er frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...