Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Jeg er for tiden sykmeldt,og går ut i permisjon om 2 uker. Jeg kjeder meg litt hjemme og tenkte på å farge håret. Men er det farlig for babyen? Folk sier så mye forskjellig..
Tenker på nr 4 Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Jeg råder deg til å vente med det... Jeg har selv dårlig erfarng med å farge håret under graviditet.. Det er visst ikke farlig for babyen, men du kan risikere at håret ditt får en kjemisk reaksjon.... Det gjorde mitt hår........Det ble brunt med grønn skjær...Ikke mye fint...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 oisann. da venter jeg med det. Får vaske litt baby tøy og gjøre klart her til lillegutten kommer;)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Hei! Jeg er frisøs selv, å det er ikke farlig å farge håret under graviditeten men noen får lite næring til håret for babyen tar alt å da kan det skje en kjemisk behandlig som kan bli litt feil! men velger du hen farge som har litt rød skjær i seg får du ikke grønnt hår! =) rådfør deg med den salong før du kjøper farge! det finnes farge å få kjøpt til hjemmebruk der oxo! koster rundt 170 kr ikke mere i allefall å da er du sikker! =) lykke til =)
Tenker på nr 4 Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 jeg var hos frisør og farget håret når mitt ble missfarget....
Hanne-mor Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Jeg farget håret hos frisør da jeg var 3 1/2 mnd på vei. Det gikk helt fint. Skal farge det igjen i slutten av mars (termin 28.april). Godt å få klippe og farge før fødselen
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Farga håret mitt forrige lørdag, men håret tok ikke opp fargen. Babyen tar ikke skade av hårfarging! Bestill time hos en frisør å få ekstra hårpleie med deilig hodebunnsmassasje og kuruing av håret! Det skal i hvertfall jeg gjøre. Føler meg liksom så mye bedre etter å ha fått slappet av hos frisøren!
candymams Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Klart du kan farge håret, er selv frisør og det er ikke skadelig for barnet i det hle tatt!! Er verre om du skulle stå opp i amoniaken dagelig, men selv frisører føder barn vet du.
mortilverdensbestejente;o) Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Heisann§! Jeg er hver 4. uke hos frisøren og lysfarger håret mitt( etterveksten da..), og det tar absolutt ikke skade. Det eneste du skal være obs på, er at håret har nok fuktighet før man behandler det. Viktig å bruke frisørprodukter, og ikke butikksjampoo o.l. Anbefaler deg også å ta en hårkur etter behandling. Gjør underverker for håret, og er utrolig deilig;o) Eneste forskjell jeg har merket, er at håret er en anelse mørkere nå i graviditeten. Det tar derfor litt lenger tid å få ønsket resultat. Går du derimot til en dyktig frisør, er det ikke noe problem. Det er iallefall ikke farlig for babyen.. så nyt tiden du;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå