leyla77 Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Hvis du har tid hadde det vært fint om du ser på denne.. Men bare hvis du kan. født 150877 lurer på kjærligheten, barn (antall og kjønn?), jobb. Ser du når jeg kommer til å bli tante?
Elastica Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Heisann:-) Trenger litt mer info fra deg før jeg kan svare. Det er slik at jeg får en del følelser, men klarer ikke å "SE" alt. Så hva lurer du på i forhold til kjærligheten og jobb...? og trenger evt f.dato til den som skal gjøre deg til tante, er hun gravid nå..? evt termin..... Får opp 2 jenter og 1 gutt på deg:-) Klem
leyla77 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2007 har ikke jobb nå-lurer derfor m du ser jobb snart? kanskje du ser hva? Om kjærligheten så er det om jeg får kjæreste i nærmeste fremtid. Evt med han jeg håper på. 190880 er hun født. Jeg lurer på om det ikke er en spire der nå.. Håper for deres del. Hørt ho skal bli gravid denne mnd. akkurat det med barna har jeg hørt og:) mangler bare jente nå
Elastica Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Får opp ny jobb på deg etter sommeren og det ser ut som om du kommer til å trives godt!! Ser litt labert ut på kjærlighetsfronten akkurat nå, men i juni/juli ser det ut som om det kommer en prins ridene til deg, men tror ikke det er han du har i kikkerten nå -uten å si det helt sikkert......... Jeg får opp graviditet på henne rundt nov. mnd.- men krysser fingrene for at det skjer før... Lykke til!!
leyla77 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2007 Er det graviditet da? Ikke fødsel i november?? Lurer bare utfra tidligere info. Men uansett bra at det blir barn da. Føder hun mange?? Tusen takk:)
Elastica Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Litt vanskelig dette med nøyaktig tid vennen. Men jeg begynner nok desverre å bli litt trøtt nå ..... Jeg tror faktisk ikke at det er så lenge før hun får positiv test jeg... Får inn tre barn:-) LYKKE TIL :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå