Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere!

sitter og drømmer meg bort en fredags for(etter?)middag, og da hører en tur innom forumet her med... Barneplanlegging er fremdeles et stykke fram i tid, før den tid er det bryllupsplanlegging for alle penga. Men så...så kanskje vi kan begynne å spare til barn. Har lest at flere av dere her inne planlegger å bruke samme donor til barna deres - men hvordan gjør dere det? Hvor mye koster det å "reservere" donorsæd, år etter år? Og hvor mange strå skal man da reservere?

hm...mange spørsmål, men håper på noen fornuftige svar.

Lykke til til alle prøvere, gravide - og drømmere, sånn som meg!

Fortsetter under...

Hei. Vi har reservert donorsæd foreløpig for ett år, noe som kostet 950 danske kroner. Dette er inntil 10 porsjoner, vi har 4. Hvor mye man bør reservere, blir vel opptil hver enkelt. Hos oss var det mer et økonomisk spørsmål. Så vi krysser fingrene for at vi klarer oss med dette.

Det ligger forøvrig prisliste på hjemmesiden til storkklinikken, som er den vi har benyttet oss av. www.storkklinik.dk

Hehe, nei det var ikke per porsjon, men for inntil 10 porsjoner per år:) Det dyreste blir vel i grunnen den spontane turen ned til Danmark. Det er ikke bare bare å få billige billetter når man må bestille bare en dag før. Men men. Vi handlet vel sperm for ca 18000, inkludert et års oppbevaring og transport fra spermbanken. Så joda, noen kroner går jo med, så spar i vei;) Men det er jo så absolutt verdt det når man lykkes!!!!

ja, at det er verdt det tviler jeg ikke på;) Går rundt og syns jeg ser babyer og gravide mager overalt for tida...kanskje mest fordi kjæresten min er så innmari barnsjuk! Menmen, first things first. Først skal vi gifte oss, avtalte dag for partnerskapsseremoni i dag. 27.juli - gleder meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...