Gå til innhold

Hallo Sjaman :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har du jammen fått mye å gjøre her vennen:-)

Jeg vet at du har sett på meg en gang før, men jeg finner overhode ikke innlegget igjen...., så har lagt et spm. inn på tråden din:-)

Vi skal prøve fra mars etter en opr.

Stor klem til deg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har litt lyst å legge tarot på deg...for jeg får inn masse på deg...

men korta får jeg først på mandag....

Skrevet

Så spennende!! Hvilken stokk får du da..? Selv har jeg Rider White og har hatt mye hjelp av kortene til å tolke situasjoner. Spør kortene om råd daglig og det stemmer alltid:-)

Klem

Skrevet

min søster har sendt meg kort...hun er mere "synsk" enn meg og hun mente jeg burde ha disse kortene vet ikke hvilke ennå da...

hun har mast på meg i årevis om å tilstå at jeg også ser ting...jeg sa alltid at jeg ikke så noe hehe...fortrengte det...

Skrevet

Skikkelig spennende altså!! Anbefaler deg å sove med et og et kort under puten om natten og legge merke til hvilke følelser det gir deg evt. hvilke drømmer.... så holde kortet for deg og fokusere på hva kortet sier DEG . Lurt å skrive ned i en bok:-) Smart å gjøre før man evt. leser andre sine tolkninger av kortene for det kan ofte ødelegge for intuisjonen .

Tror du kommer til å få mye glede av kortene når du har vent deg til å bruke de som et tilegg til evnene dine.

Lykke til vennen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...