Elastica Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Nå har du jammen fått mye å gjøre her vennen:-) Jeg vet at du har sett på meg en gang før, men jeg finner overhode ikke innlegget igjen...., så har lagt et spm. inn på tråden din:-) Vi skal prøve fra mars etter en opr. Stor klem til deg:-)
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Ja jeg har litt lyst å legge tarot på deg...for jeg får inn masse på deg... men korta får jeg først på mandag....
Elastica Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2007 Så spennende!! Hvilken stokk får du da..? Selv har jeg Rider White og har hatt mye hjelp av kortene til å tolke situasjoner. Spør kortene om råd daglig og det stemmer alltid:-) Klem
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 min søster har sendt meg kort...hun er mere "synsk" enn meg og hun mente jeg burde ha disse kortene vet ikke hvilke ennå da... hun har mast på meg i årevis om å tilstå at jeg også ser ting...jeg sa alltid at jeg ikke så noe hehe...fortrengte det...
Elastica Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2007 Skikkelig spennende altså!! Anbefaler deg å sove med et og et kort under puten om natten og legge merke til hvilke følelser det gir deg evt. hvilke drømmer.... så holde kortet for deg og fokusere på hva kortet sier DEG . Lurt å skrive ned i en bok:-) Smart å gjøre før man evt. leser andre sine tolkninger av kortene for det kan ofte ødelegge for intuisjonen . Tror du kommer til å få mye glede av kortene når du har vent deg til å bruke de som et tilegg til evnene dine. Lykke til vennen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå