ellemmelle og bitteliten Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Så flink du er!! Er godt i gang jeg og, men har startet litt flere prosjekter på en gang jeg da.. har satt på en klesvask, ryddet i stua og jobber med å vaske på badet... og sist men ikke minst så har jeg laget bolledeig for å blidgjøre min kjære..hihi... lov å prøve seg!
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2007 Hehehe... Her og... Bortsett fra bolle deigen da...hehehe...Har til og med klart å kommet meg i dusjen... Så nå skal jeg hente lille gutt i barnehagen, så i butikken og så hjem og forsette å rydde...=o) Vi er sååååååå flinke i dag...hehehe *masse klapper på skulderene våre...* hihihi Klem PS! Så jeg skrev feil på nicket ditt...Sorry..=o)
ellemmelle og bitteliten Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Superflinke!! ) Blir jo så mye koseligere her nå... blir sambo din fornøyd vettu! Ha en fortreffelig kveld og kos deg masse ) Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2007 Du også... Skulle det være noe så er jeg her...=oD Klem
ellemmelle og bitteliten Skrevet 17. februar 2007 #6 Skrevet 17. februar 2007 Tror du ikke jeg klarte å ødelegge kvelden med å ta opp babytema igjen... når skal man lære.... Nå skal jeg følge rådet fra frøken Dreamer her og ikke si et pip om dette her.. :-) Men, han var fornøyd med leiligheten da, så noe bra var det jo ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå