Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Er det jeg som er treig eller er det virkelig SÅ viktig med moteriktig veske som jeg får inntrykk av??? Føler folk tar helt av på den fronten der!
mammmamia ** Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Nei, det er ikke viktig med moteriktig veske, men det er viktig at den er funksjonell og at man blir fornøyd med den. Om den da koster 100 kr og ser ut som en vanlig veske eller om den koster 2000 og er kjempefancy er ett fett for meg. Ville aldri brukt veldig mye på den uansett, men kjøper hvertfall noe jeg er fornøyd med og som JEG synes er praktisk :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Vi fikk med stelleveske når vi kjøpte vogna, en helt enkel sort stelleveske, myk. Ytterste trekket er selve stellematta.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 For meg er det like viktig med moteriktig stelleveske, som det er med moteriktig vanlig veske... Samme som med sko/jakke/vogn, ja, hva som helst egentlig. Og siden jeg ikke går med vanlig veske om dagen, prøver jeg å finne litt kule stellevesker. Mulig jeg er sær altså, men er opptatt av mote, klær og stæsj. Prøver å se best mulig ut når jeg går ut, med eller uten barnevogn!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Jeg og, skal kjøpe meg en fleurville til oth`en når jeg får den....
carmencita Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Hmmm.... Men kanskje du kan fortelle meg hva som er "must" på en god stelleveske. Jeg starter litt på null, og vet ikke helt hva jeg skal se etter... :-) Har tenkt til å prøve lykken på stelleveske-fronten i utlandet.... Takker!
mayaya Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Jeg bruker veske til vanlig, og ser det som like naturlig å finne en kul stelleveske, som ellers... Har kjøpt en Petunia Pickled Bottom da, synes den er suveren! Og så kan den brukes som ryggsekk også, og det synes pappaen er finfint! Så kan han være litt mer mann med den, liksom.... hihi Har sett etter en veske med flere rom, flaskeholder og avtagbart stelleunderlag vi da. Spesielt det siste, så vi kan ta det av og vaske det. I tillegg var det med en boks for våtservietter, det er sikkert kjekt nok, men ikke et must :-) Og så må den jo kunne henges på vogna da. Det er faktisk noen av vognene som har tilhørende vesker som ikke skal henge på vognen.. Forstå det den som kan... :-p
mammmamia ** Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 carmencita - styr hvertfall unna stellevesker som ikke er vanntette/vannavstøtende og som bare er et stort rom..! Veldig kjekt med et stort rom og mange små til f.eks. bleier/våtservietter, ekstra skift, kremer o.l. Og utenpålommer med lokk er geniale til lommebok, mobil og ting du må ha med deg til deg selv :-) I tillegg må du tenke på hvordan vesken henger på vogna..! Greit med hemper på sidene så du kan kjøpe kroker og bare hekte veska på styret, så ikke veska henger og dingler nede ved knærne dine - det er irritasjonsmoment deluxe!! Skip Hop-veskene er også geniale i opphenget, så vær obs på at det ikke bare er en laaang stropp som vesken henges i på styret...
Nr-2-i-magen Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Mayaya: hvor mye kostet Petunia Pickled Bottom, hvor kjøpte du den og har du en link jeg kan titte på ? Virket kjekt at den kunne gjøres om til ryggsekk.
mayaya Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 Til Pusimagen; Jeg har svart i postkassen din med alt du spurte om :-)
carmencita Skrevet 22. februar 2007 #11 Skrevet 22. februar 2007 mammmamia ** Takker... Det er ikke så greit å vite når man aldri har brukt stelleveske før. Lett å "glemme" noe vesentlig... Og jeg ser jo at man kan ende opp med å betale en del for disse, så ... Ser at prisene i Spania ligger godt under de norske, så da håper jeg på napp der :-)
Hanne-mor Skrevet 22. februar 2007 #12 Skrevet 22. februar 2007 Jeg for min del bryr meg ikke hva som er mote, men hva som er praktisk. Har kjøpt Reisebagen Proff. Den har masse lommer, stellematte, henger fint på vogna, har termorom sånn at varm/kald drikke holder seg varm/kald Stoffet er mer solid enn "vanlige" stellevesker, så jeg tror ikke regnet skal gå gjennom på den. De i butikken visste ikke om den var vannavstøtende. Koster 499,-.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. februar 2007 #13 Skrevet 23. februar 2007 Mye jåleri med stellevesker ja, enig i det. De er jo så dyre at jeg har en i en nøytral farge som jeg kan bruke lenge. Jeg kjøpte med en simo stelleveske til vogna vår. Men den var helt håpløs så jeg måtte kjøpe en ny en. Har en SkipHop nå og den er bare super. Mange rom og lett å bruke med ei hand (som er et must).
mamma-til-en-prinsesse Skrevet 23. februar 2007 #14 Skrevet 23. februar 2007 Tips: Fant Skip*Hop Dash Stelleveske på www.kiwi-kid.com og betalte kr 511,- for den inkl. frakt. Den sendes som gave og da slipper man visstnok unna tollen. Så at veska koster kr 999,- på babyshop.no, så føler jo jeg gjorde et varp der. Veska ser tøff ut, i tillegg til at det er mange som har anbefalt den til meg.
carmencita Skrevet 26. februar 2007 #15 Skrevet 26. februar 2007 nina&nurket: Takk for tipset - blir nok nettbestilling da! :-) Tok det lang tid????
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #16 Skrevet 26. februar 2007 Hei mayaya! Lurer på hvor du har kjøpt en Petunia Pickled Bottom vesken? Hva var sånn omtrentlig pris?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2007 #17 Skrevet 11. mars 2007 Er det noen som har prøvd Emmaljunga sine stellevesker? Hvordan er de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå