VinterSol+2 Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 lagt inn to nye bilder på profilen min. om noen skulle like å titte. syns ikke magen ser ut som den har vokst så mye på bildene jeg (de siste ukene altså) for den FØLES mye større.. men men. tulla sparker og har det bra, så hun har vel nok plass da:) er visst snakk om at jeg har et dypt bekken eller noe, da får man ikke så stor mage?
Lykkeliten og jeg Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 det var fine bilder men tror du var mye større enn meg (magen da, du er jo en strek i forhold til meg med resten ) da du var 17 uker.
VinterSol+2 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2007 hihi, nå skal jeg titte inn på profilen din og smugtitte, om du har noe der;) *sammenligne* Syns magen var ganske stor ved 17 uker ja! (antagelig noe senere enn det som står der da, ettersom jeg fikk termin tidligere ved UL) men at den har vist liten "utvikling" siden det. Men merker jo forskjell da, og det er vel det viktigste:) er jo ikke så "spiss" mer..
VinterSol+2 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2007 du bor jo i buskerud jo! forsøkte å sende deg en personlig melding, men tror kanskje noe hang seg med dataen min.. (eller, jeg tastet feil da.. hehe)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Du har kjæpe fin mage, nå er jeg 12+1 og jeg har akkurat sånn mage som deg... Jeg syns jeg er stor for å bare være 3 mnd på vei...men jeg har veldig svai rygg, og derfor mener legen min at jeg vil få fort mage, siden det ikke er så mye plass bak i bekkenet..
VinterSol+2 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2007 jeg hadde kjempeoppblåst mage i 1.trimester jeg, så tok noen bilder da som jeg ikke har lagt ut..-som ligner nesten på de nye jeg har tatt nå! hehe men det forsvant da. Men ja, har jo hørt at str på bekkenet kan ha mye å si på magestr:)
**Håper** Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Hei VinterSol m/krembolla Må bare sende deg en liten hilsen til deg også når jeg er først innom her....Lenge siden jeg har vært her nå. Du husker meg sikkert igjen. Kjempe fine bilder av deg, også så fin gravid mage du har fått da=) Morro at dere får ei jente. Gled deg masse. Jenta mi blir straks 6 år og skolejente til høsten. Årene går så altfor fort. Så nyt graviditeten og når den lille kommer:=) Ønsker deg et kjempe fint svangerskap. Mange klemmer fra meg.
*Mustang Sally* Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Så flott mage! Du har termin litt før meg du. Jeg har 6 juli=)
gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 hvor langt på vei vardu der du hadde minst mage? gleder meg til jeg får mage;) er på dn 13 uken nå,mn har bare litt sånn oppblåst mage jeg..
VinterSol+2 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2007 der hvor jeg hadde aller minst mage, der er jeg i 13.uke tror jeg... Bare vent, en dag, Liona, plutselig popper magen din ut! Jeg merker at min mage blir mye større når jeg besøker familien i lavlandet. aner ikke hva det er, kanskje puster jeg mer ut, iallefall breier den seg ut alle veier..hehe JUHUJENTA!! selvfølgelig husker jeg deg:) Så spennende med skolejenta da, tenk så store de blir:) Faktisk klarer jeg nesten bedre å se for meg meg som mamma til en seksåring, enn til en baby.. men når Aurora en gang blir så gammel.. hehe,, da kommer jeg sikker til å synes at det har gått alt for fort! Så koselig å høre fra deg igjen, du er kanskje ikke her nå, men om du er det, hvordan gikk/går det med svensken? Og med deg ellers? klem
Gjest Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 Så fin mage!! Ser jo skikkelig at det er ein kul der jo! Min mage har roa ned veksten litt føler eg. Den veks oppover men ikkje utover, så det synes ikkje at den veks. Men kjenner at chiquitin sparkar ganske høgt oppe, og at alle innvollane mine berre blir trykt saman øverst i magen. Nice!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå