.Julie87ogKevinGullet. Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Er det normalt å gå ned i vekt også under veis..? Veier i dag 3 kg mindre enn jeg gjorde for kort tid tilbake... er i uke 33+5. Flere som har opplevd dette?..?
Andrea87. <3 Erika06+bøllefrø Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 hmm.. vet ikke jeg nei
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Ja, det er jo ikke uvanlig å svinge litt i vekt. Så lenge du kjenner liv - og får i deg nok væske skulle det være helt ufarlig. Går ut fra at du spiser "normalt" - og ikke har noen form for spiseforstyrrelse.
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Kommer an på hvor godt polstret man er og om man har forandret kosthold fra tidligere. Veldig mange av oss gravide blir mer bevisst på å spise sunt og variert, og gjerne også være litt i aktivitet. Og da kan kroppen finne på å gå ned selvom den får alt den trenger. Babyen tar først det den trenger, så det er din kropp det går utover først. Så sent som du snakker om har ikke jeg gått ned i vekt, men har stoppet opp igjen nå. (Har stått stille de siste tre ukene, er 37+0 i dag). Gikk ned på starten da, og har derfor bare totalt gått opp 3 kg i forhold til startvekten. Verken lege eller jordmor bekymrer seg over det ettersom jeg er godt polstret og barnet ser ut til å vokse og trives.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå