Gå til innhold

SJAMAN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhh er så nervøs at det gjør vondt over alt i kroppen!!

Skal i en rettsak nå neste uke og er så redd for hva utfallet blir!!

Tror de på meg? Jeg må også ha med meg sønnen vår på litt over 2 mnd fordi han ammes!

Det er vel jeg som blir den stooore syndebukken tenker jeg:(((

La nå dette gå bra sier jeg bare....

f 200178

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fortalt sannheten? Frem til nå? Men det føles som om du har noe du burde fortelle men ikke gjør?

Skrevet

Ja, jeg har fortalt sannheten mer enn 1 gang..både hos politiet og min advokat!! Er andre i den rettsaken som burde føle seg truffet for å ha gitt meg feil opplysninger for å si det sånn!

Skrevet

Får sterkt inn at jeg burde vite hvorfor du er så nervøs slik at jeg kan gi deg tips...

Får også inn at det går din vei til slutt.

Skrevet

Det jeg er overnervøs for er rett og slett utfallet av rettsaken!! At jeg får all skyld og må betale til bake masse penger og i verstefall havner i fengsel liksom..ser for meg det verste!!

Advokaten min sier at jeg kan slappe av for det siste hvertfall..men..

Skrevet

det tror jeg ikke vil skje...men du vil nok få en mild straff...kan du fortelle mere eller?

Skrevet

Det hele dreier seg at jeg har fått utbetalt for mye penger fra Aetat!!

I korte trekk snakk om rundt 80 000 til sammen..Har alt betalt tilbake 30 000!

Og dette har skjedd i samråd med aetat at jeg har fått beskjed om hvordan jeg skal gjøre ting vedsiden av at jeg har jobbet!! Derfor det hele kom som et stooort sjokk for noen år tilbake og rettsaken er først nå! Snakk om å være treige!

Skrevet

ok ville bare være sikker på at jeg hadde rett...følte det var noe slikt..ikke vær redd...du har fått straffen din...

dette går din vei.

Skrevet

Akkurat ja...jeg føler virkelig at jeg allerede har fått min straff for å si det sånn..flere år med rent helvete! Er livredd for alt som kommer inn på kontoen min i forhold til reiseregninger fra trygdekontoret etc..livredd for at det er for mye å ringer på trygdekontoret for å høre at det er rett etc!! Blitt så mistroisk. Klarer ikke å stole på noen i det offentlige mer!!

Forstår ikke hvorfor folk som gjør slikt jeg som jobber ved disse stedene ikke også kan få en straff! Vet jo at det er vi som mottar en slik ytelse som i bunn og grunn har ansvaret for det vi gjør, men når vi får beskjed om det vi skal gjøre og da dette er feil! Arg, har ingen sympati og har hørt Aetat gjort mye feil i ettertid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...