Gå til innhold

Hm...terminen min.....

*Lenn* :-))

Anbefalte innlegg

Jeg er jo i en litt spesiell situasjon her, siden jeg ikke har hatt mensen siden operasjonen den 10.januar....Ble bare gravid med det samme (og hipp hurra for det!!!)

Men når er terminen min....?

Ikke at det har noe betydning i den store sammenhengen...jeg gir jo blaffen i disse datoene bare alt går bra selvsagt :o) men noe må vi jo fordrive tiden med i denne lange ventetiden;)

OK.Noen som har forslag?

Opererte den 10.januar. Begynte å blø den 11.blødde i 4 dager og har ikke blødd etter det.

Men så gikk det 3 uker og så hadde jeg positiv el-test onsdag 31.januar.

Hvis jeg regner den 11.januar som siste mens, siden det var min siste blødning, er termin den 21.okt.

Men legen regnet 17.jan som "siste mens" bare for å ha en dato å se på. Da blir termin 26.okt. (han regnet 2 uker tilbake fra positiv el-test)

Eller skal man regne tilbake fra befruktningen?Eller positiv el-test, eller siste gang vi hadde sex......

Jeg forstår godt at dette ble innviklet ;);););) Ho ho.......

Noe må vi jo ha å bryne oss på.

Noen som vil gi meg en termin? ;o)

Fortsetter under...

Jeg vart fortalt at det var mest riktig å regne to uker tilbake fra EL. Skal jeg regne fra siste mens er jeg to uker lenger enn det legen kunne se på ul. Jeg får det ikke til å stemme med legen siden jeg har veldig regelmessig mens, men siden jeg ikke vet når EL var må jeg vel stole på henne.

Så gøy at du har testet positivt igjen :)

Selvfølgelig har det betydning for oss :) Det er utrulig hva vi henger oss opp i. Jeg skal på UL på onsdag og er spent på om terminen er den samme da. Teller dager til å komme over 12 uker. Er så redd det skal gå gale igjen.... Men har begynt å få en litt god følelse nå så jeg får bare krysse fingrene og håpe på det beste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...