Gå til innhold

Simsala

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Leste at du fikk vite at du venter jente. Så morsomt! Gratulerer da!

Min vil fortsatt ikke avsløre kjønnet sitt, og viste oss bare ryggen igjen. Kunne jo fått vite det på neste ul 12/4 men da er det jo ikke så lenge igjen. Så da velger vi heller å vente til babyen kommer ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, vil h*n ikke vise seg frem så kan dere jo gjøre noe med det... hehe:) Kanskje den vil at det skal være en overraskelse på fødselsdagen:)

Veldig koselig å skulle ha jente, ble litt satt ut med en gang, for det var så overveldende på en måte:)

Skrevet

Jeg ble jo litt skuffet da vi ikke fikk vite det. Men gikk og handlet noen pene nøytrale klær etterpå, og da steg humøret veldig. Det var noe helt spesielt å kjøpe de første klærne. Fikk en veldig sterk følelse av at dette var virkelig, og at vi skulle få en baby som skulle bruke disse små klærne... Fikk ikke samme følelsen da jeg kjøpte de store tingene.

Jeg får heller kose meg med å shoppe litt jente/gutteklær når babyen har kommet :-)

Kan tenke meg at det var en veldig spesiell følelse å få vite hvilket kjønn dere venter. Det blir kanskje litt annerledes å forestille seg hvordan det blir å få et barn når du vet kjønn. Så dere det veldig tydelig på 3d ul da?

Skrevet

Nei og nei, den der anonym-knappen altså... Hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...