Gå til innhold

Har dere gjort noen innkjøp til den lille ennå?


tyrjente76*mammatil2imars10*

Anbefalte innlegg

kjeder meg litt nå skjønner dere..meget ukonsentrert på jobb for tida

 

jeg klør litt etter å handle småting, men det er vel i tidligste laget

-4 uker på vei..hi hi

 

men jeg skal feire med hårklipp idag og kanskje noen nye klær, og så hudpleie og massasje etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi, grattis med det lille mirakelet ditt..

eg e gravid for andre gang, så har ikkje d suget ette å dra ut å shoppe som eg hadde med snuppa. då kunne eg nesten ikkje vente:)

 

Huska alle sa eg ikkje måtte finne på å kjøpe nokke tidlig pga alt som kunne skje..

men eg kjøpte når eg følte for d.

og om du ikkje kjøpe nokke allerede no har du jo lov å smug titte så masse du bare orker:)

Skader vel ik å kjøpe en litn body heller? Merkelig nok så hjelpe d å bare få kjøpt en litn ting, e ikkje nøye ka d e. sånn va d hvertfall m meg, va helt dårlig, drog m mannen min inn i alle butikker og han ville aldri kjøpe noe. så en dag va eg på shopping m mamma og då kjøpte eg en litn ting. etter d trengte eg liksom ikkje shoppe, for då hadde eg den første tingen eg bare måtte kjøpe.hehe....

 

Kose deg masse med graviditeten og den voksende magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja det kan jeg tro på, at bare man får kjøpt en ting, så dempes kløen..!!

jeg skal hvertfall se litt idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alerede set på vogner, stellebord osv. Kan jo self ikke kjøpe noe enda da, det er aaaalfor tidlig. men det er lov å kjikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh ja sånne ting er klart oppi hodet mitt. vet hva slags vogn jeg vil ha og hvordan jeg skal løse stellebord'problemet', og så skal jeg ha barneseng etter pappaen min..sånn man kan dra ut i lengden...den er så søt. jeg går og smugtitter på den når jeg er hos foreldra mine hi hi

sukk..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi. har du fortalt det til noen da? har ikke fortalt det til en sjel..kjæresten kommer hjem til nesteuka og da skal han få vite det !

men ellers har jeg såå lyst å fortell til venninene men vet at det er dumt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett på klær vogn eller noe jeg...er bare 5uker på vei..så blir litt tidlig...vente til jeg er 12uker på vei..da kan jeg begynne og planlegge :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker det er dumt å fortelle, i tilfelle jeg mister. Det virker enda vanskeligere da vs alle vet det og man må fortelle det. Vet ikke om jeg hadde orker det.

Ikke fortalt det til foreldrene nei.Har dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg har..!! he he

har sagt det til venninner..alle har visst at vi har vært prøvere

de har jo vært i samme situasjon selv, så det vet hva som kan skje etc

men familien må vente. det føler jeg kan bli litt mer stressende.

med venninner snakker man jo om alt og jeg syns det er lettere enn med familien.

meeen...jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer holde meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville fortelle det på venninekveld i går. men på vei bort fortalte ei vennine at søstra hennes mistet 3 ganger det siste halvåret. Da feiga jeg ut. hun var tidlig alle gangene i uke 5 og 6.

Ikke for å skremme liksom, men det var det som tok motet fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg skjønner..

ei venninne av meg mista 2 ganger og det samme gjorde søsteren min, men jeg tenker at det får jeg heller ta som det kommer om det skulle skje...nå vet jeg hvertfall at jeg kan bli gravid! ;) juhuuu...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enig med deg! vil ikke drepe gleden deres, jeg er faktisk kjeeempelykkelig selv! Invitert på 2 fester denne helgen og en neste. Det tar ikke mange uker før folk fatter mistanke for å si det sånn. for jeg sier ALDRI nei til fest. hehe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere! Har kjent på kløen etter å kjøpe noe ganske lenge nå. Er 11 uker på vei. På onsdag var jeg på ultralyd, og alt så bra ut så langt. Så da bestemte jeg og samboeren min for at vi skulle "feire" med å gå ut å titte på barneting til helga + gjøre det første lille innkjøpet. Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå..heldig du!!! må jo være så morsomt!

vi andre får bare krysse alt vi har for at vi følger like etter;)

men disse %prognosene ser jo bra ut da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i siste nummr av gravid at man ikk skal ta massasje de 3 første månedene man er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj..nei da skal jeg da holde meg laaaangt unna det.

takk for opplysningen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussete kvinnfolk....tihi... Har blitt angrepet av strikkelyst jeg da... Strikke bitte-små sokker... Har vogn, babytøy, sengetøy og annet baby-stasj på loftet jeg... så det er liksom ikke så mye som skal kjøpes... Skal kjøpe ny seng da, men det får vente til sensommeren... Men jeg skal strikke i smug.... sokker ..votter.... vogn-teppe... hentesett... Litt moro må man jo få ha det... Desuten så er det utrolig hva bare ett par knøttesokker faktisk betyr..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke turt det enda,er bare 6+2...men har ikke så mye jeg skal kjøpe heller jeg da som har to fra før..hehhe,og siden magefølelsen sier enda en gutt,så er det ikke mye vi trenger da:-) skal kun ha hvertfall to ting denne gang,og det er bag til quinnyvogna mi og en varm vognpose som går oppi;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk vi må flytte før vi begynner og gjøre innkjøp...blir for trangt med en baby her...!

Er studnet og bor bare i ei lita leilighet...men vi har planer og og finne noe større til sommeren...:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å strikke jeg.. Bittesmå "labber" med sløyfe på.... Bare å si ifra om du vil ha ett par eller to;-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst å lære meg å strikke -igjen

strikka mye når jeg var liten...klær til barbiedokka og sånn he he

hadde vært kult å fått til noen 70-tallsinspirerte klær..

men det blir vel bare med tanken kjenner jeg meg selv rett..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten og jeg begynte faktisk innkjøpene FØR vi bestemte oss for at jeg skulle slutte på p-pillen i oktober 06. Vi var på ferie og så den søteste jakka noensinne, så den kjøpte vi. Og jakka passer ikke før ungen er 2-3 år en gang... hehehe... Litt latterlig, men det var på en måte et supert øyeblikk også. Vi skjønte vel omtrent da at nå var det på tide å sette i gang prøvingen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...