Gå til innhold

Uff, verdens mest slappeste menneske jeg..=o(

Anbefalte innlegg

Uff... Har veldig dårlig samvittighet...

Er jo så oppslukt av å få flere barn og overtaler sambo at jeg rett og slett ikk gidder å rydde hjemme...

Fy fate... det ser ikke ut her...=o( I sofaen ligger nyvasket klær. Ligget der nå i snart 2 uker!!!! Gulvet ligger lekene til gutten strødd utover..Biler, tog, kapt. sabeltann, og masse masse mer...Uff...=o(

Jeg tror jeg gjør dette ubevisst eller kanskje mer bevisst... Er ikke sikker... Kanskje jeg venter med å fortelle at jeg vil bli bedre husmor, forlover/kjæreste og mamma hvis han gir etter mine ønsker...Jeg går andre steder der det er ryddig og blir der... Eks soverommet vårt, ryddig og fint...Der kan jeg bli hele dagen, bare for å slippe å se på all rotet...Må jeg på kjøkkenet, så ser jeg rett fram for å ikke få øye på all rotet...

Det er jo bare ondskapsfullt...Er noe galt med meg tror jeg... Er jo absolutt ikke lykkelig eller glad... Kan vel presse ut et smil til min kjære og lille gutt, men ikke noe mer.... Orker å leke litt meg gutten men ikke mye...

Kjenner inni meg nå at jeg ville nok ha blitt et bedre menneske hvis jeg får vilja mi nå, men da vil jeg jo også få dårlig samvittighet igjen for å ha presset....

På en annen side så vil jeg jo rydde og ha det blåst her... er jo såååå mye kosligere...Kanskje da han forandrer mening eller??

Kan noen gi meg styrke til å sette i gang ryddingen...Får jeg bort all rotet så får jeg også ommøblert, noe jeg har hatt lyst til lenge men ikke fått gjort pga av all rotet jeg må rydde opp..=o(

Værsåsnill....Gi meg styrke...

Fortjener vel heller ikke... Lat og dum som jeg er...Ikke være en ordentlig "kjerring" for gubben og gutten...=o(

Føler meg virkelig slem og ond...

Fortsetter under...

Om det er noen trøst så ser det ikke så mye bedre ut her...Har en plan om å rydde og ordne opp i dag før sambo kommer hjem, men det går ufattelig tregt.. :-) Men når man er litt oppgitt og frustrert så er ikke rydding og vasking det man har mest lyst til, forstår deg utrolig godt, samtidig så er det jo mye hyggeligere å være et sted hvor det er ryddig og rent... så kom igjen, we can do it ;-)

Ja, har alt klart å brettet litt klær nå...Mesteparten er jo ferdig brettet men det å legge inn i skapet er jo såååå slitsomt..hehe...

Tror jeg må bli kjempe sinna... For det er da jeg rydder... ahahahahaha...Litt rar ja...

Ja du har rett...Hjalp dette...

Dette klarer vi...=o)

god du...=o)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...