Gå til innhold

Hjemme på "perm" fra føden!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off nå må jeg bare syte litt......Dro på føden i går kveld med rier på 5min mellomrom....2cm åpning når vi tok registrering og 4min mellom riene....Her kommer det nok barn i natt fikk vi høre....det går alltid fortere med nr to!!!! Jippi endelig og full av forhåpninger.....Kvelden kom og natten kom og ny undersøkelse men stadig det samme....duppet av litt for så å våkne ved et-to tiden...AU AU AU,nå var det virkelig tet og vondt...og dette varte til ca kl04 så jeg tenkte at NÅ er det skikkelig i gang....den gang ei,fikk ei vameflaske til ryggen for å prøve å slappe av litt...og ja da jeg sovnet jeg....skulle ikke tatt i mot flaska vettu...våknet igjenn ca kl 07 og merket ikke noe bortsett fra litt press....Ny undersøkelse og fortsatt det samme...ÆSJ så nå er vi hjemme på "perm" for å "slappe" av for da blir ikke vente tiden så laaang....har fortsatt rier men de er "milde" så håper for guds skuld at det skjer noe i helgen og helst i dag,kveld eller natt.....Skuffet nå,er så klar for å få det ut!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så kjedelig. Pyton å få forhåpninger slik, og så blir det ikke noe fremgang på det..

Får håpe det tar seg skikkelig opp nå, slik at h*n kommer ut i kveld.

Når har du termin?

Lykke til!

Skrevet

Kjedelig og reise hjem igjen!!!

Du får prøve og få litt tur rundt i huset og håpe det tar seg opp!!

Lykke til =))

Skrevet

å nei, den er kjedelig.... ;( uff stakkars deg... men jeg tror du har babyen din ganske snart jeg.... bare vent å se... lykke til da:)

Skrevet

termin er ikke før 2mars....men fødte lillegutt og i samme uke som nå....så håper....prøver å vaske å være aktiv nå hehe....

Skrevet

Ååååååååhhhhhh!!!!!Aaaaaarrrrrrg!!!! Ikke noe på gang jo....:-( noen tips til å få pågang på riene???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...