Mamman til Tiril Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Begynte på jobb i går etter en lang kveld, som begynte med møte på 2 timer først... Følte meg sjikkeig mørbanka når jeg kom hjem. Er Sm 50% pga bekkenløsning og ryggplager, men ikke vert så galt som det kjennes nå.. Er også veldig forkjøla... River i halsen når jeg hoster... Lurer veldig på og håper at det har med sykdom å gjøre.. for blir hardt å gå sånn her resten av svangerskapet... Er 22+2 i dag.. Kjennes ut som jeg har fått flere kraftige spark bak.. øm over hele baken og nedover låra... Uansett, junior spreller som bare det så det holder motet oppe da!!!!! Men er slitsomt, og det er kun siden i går... Ble sånn kalgesyte innlegg dette....
VinterSol+2 Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Det er sikkert sykdom.. og kombinert med BL og sånn er det jo ikke noe særlig.. mange som har en form for influensa eller mini-influensa om dagen, som beskriver det som deg.. som om de har fått en skikkelig omgang juling! Drikk urtete, hold deg varm og hvil så mye du kan! håper snart formen bedrer seg! Oppmuntringsklem til deg!
Mamman til Tiril Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2007 Tusen takk for det!!!
Luans mamma Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Da er vi nøyaktig like langt på vei =) Jeg har heller ikke vært i form om dagen. Har vondt i ryggen, korsryggen, det stikker i siden og er også øm i baken pluss at jeg hoster.( Klageklage!) Igår kveld dro jeg til legevakta,fordi jeg fikk noen små blødninger. Liknet mest på sånn før mensen skal komme på en måte. Men jeg fikk vondt i magen og ble blek,svimmel og uvel. Hjertet til lillegutt slo og siden jeg ikke hadde smerter i magen ble jeg sendt hjem med beskjed om å ta det med ro...Tror jeg ble uvel fordi jeg ble redd... Men legen sa at dette var normalt,siden livmoren er som en pose som skal utvides og organer blir presset opp og ut til siden og enkelte blodkar kan sprekke. Jeg kjenner også daglige spark fra den lille og det er betryggende.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 hei !! Jeg er i uke 21 og er 100 prosent sykemeldt pga bekkenløsning. be om full sykemelding for noen uker for å se om det kan hjelpe med litt hvile. blir bare verre hvis du går og har mye vondt. det er jo nettopp det som er viktig - unngå å gjøre det som er vondt.
Mamman til Tiril Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2007 Jeg er 50% sm og har en med meg når jeg er på jobb da.. Så jeg gjør kun det jeg kan.. Er ikke mye jeg er på jobb.. En uke er det 1 dag, neste 2 og den uka helga er på har jeg 3 vakter... Eneste grunnen til at jeg ikke er 100% sm er pga at di har tilrettelagt med en ekstra på mine vakter.. Men ser det jo ann da... Kan jo være flunsa eller noe.... siden det kom med forkjølesen...
Mamman til Tiril Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2007 Er omsorgsarbeider og jobber turnus på en dementavdeling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå