Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo jente, tenkte æ kunne spørre om nån av dokker har vært bortig detta, æ har lenge ca 5 uke nu hatt vondt i sia(ribbebeinan) på høyre sia, men nu (sia i går) kjennes det ut som om æ har et sår der??? det svir og brenn. sykt vondt. kjennes ut som et brannsår, men inni kroppen. æ e nu i ca 38 uke. Nån andre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke fådd dæ et skikkeli side spark fra bebisn-at den spark på samme plass så du e helt øm??Ring fødn å hør me dæm ka det kan vær.

Skrevet

Enig m Pilje.. første jeg tenkte på var at det er bebbisen som har sparka deg...

Tulla mi vekte meg med spark i sida/ribba inatt, og DET var ikke godt, og jeg var øm etterpå...

Skrevet

Heisann!! Æ har akkurat d samme som dæ! Har vondt opp i høyre sida, rætt over ribbeinet.. kjennes ut som om jenta mi bit eller klip mæ på innsida.. e i uke 33, å har kjent d bare nånn gang om dagen i ei ukes tid! Har du snakka m føden lr nå?? E usikker på om d e nå æ bør si ifra om no lr om æ kan vent t æ ska t jordmor 26.02..!?

Skrevet

Kan være babysrpark over lenger tid på sammen sted, ja. Men har du noe utslett eller noe siden du opplever at det brenner/ svir? Grunnen til at jeg spør er fare for helvetesild som ofte oppleves som en ømhet i siden over tid og som etterhvert bryter ut i et sår som ofte likner på utslett. Dette utslettet klør og svir. Ikke for å skremme deg, men mannen min fikk det nylig og det gikk en stund før han kontaktet lege, Vi trodde det bare var et vanlig utslett en god stund..

Kan være en ide å få det undersøkt.

Lykke til!

Skrevet

Når jeg ligger på høyre side i sofaen, så blir jeg sår i ribbena på venstre side. Er i uke 30, har hatt det i ca 1 ukes tid. Har ikke kjent spark så høyt oppe, så vet ikke hva det skyldes.

Skrevet

Heisann jenter :) slik har jeg det også.. og jeg kan fortelle dere at dette er helt normalt, som så mye annet rart vi må igjennom :-p Er nå i uke 36 +3 og har kjent dette lenge.. "sår-svi-brenne-greiene.." Det er underhuden som tøyer seg.. forferdelig ubehagelig.. smertene i ribbena kommer av at bena blir presset oppover, d blir trangere og trangere til knøttene våre vet dere.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...