Gå til innhold

trenger litt hjelp her jeg!! vær så snill å svar:)

Anbefalte innlegg

hadde ikm tirsdag/onsdag, men tanta har fremdeles ikke dukka opp... Tok en test (CB) i morrest, og trøtt som jeg var gikk jeg i dusjen! Da jeg kom ut sikkert 10 min senere, kunne både jeg og sambo skimte en svaaaaak skygge! Trodde først det var bare meg, men da sambo også kunne se den ble jeg veldig i tvil! for testen er vel ugyldig etter så lang tid!?!

har ikke klart å konsentrere meg om noen ting i dag, er så redd for å bli skuffa nå!!

Andre tegn: har hatt litt "rensel" i puppene om noen skjønner hva jeg mener med det? men er jo vanligvis ganske øm før mens, og jeg har jo hatt veeldig mange tegn før og ikke vært gravid, så jeg vet ikke hva jeg skal tro på. Har kjøpt CB digital i dag, så tenkte jeg kunne ta en ny i morratidlig..

Fortsetter under...

Jeg har aldri opplevd at mine (negative) tester har fått skyggestreker, og jeg har tatt maaange... Alle sier jo at en strek er en strek og da er man gravid. Ta en ny test i morgen, dersom du klarer å vente. Lykke til!

:)

hei.

testen er egentlig ikke gyldig dersom det har gått lenger enn 10 min.. men har hørt om folk som har sett strek etter 10 min (glemt tiden osv) og som har vært gravide..

men før jeg hadde sluppet jubelen løs ville jeg nok tatt en ny test i morgen..

masse lykke til...

Jeg sjekker testene både etter 1,2, 5, 10, 20 og 60 minutter i håp om at det kanskje skulle sneket seg inn en aldri så liten strek, men det har som sagt aldri skjedd... Jeg tror du har en liten passasjer ombord, jeg :)

Annonse

Jeg hadde ikke klart å vente med å ta testen, men så er jeg testoman også da, hehe... Har IKM i morgen og som vanlig har jeg alle symptomer på graviditet... Orker ikke å teste, for da kommer hvertfall mensen ti minutter etterpå. Denne gangen skal jeg prøve å vente..hvertfall til i morgen...

Jaja! Skal krysse fingrene for deg! Ha en riktig fin helg!

:)

hvorfor vente til i morgen :) de sier at de CB digitale tester er velidig sensitive

Hadde det vært meg så ville jeg aldri klart å vente til dagen ettter. Vi prøver også å bli gravide men skal ikke ha mensen før 27 har akkuratt EL om dagen :) men har CB digitale ligende så jeg kan teste to dger før mensen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...