Gå til innhold

Er det farlig for babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

å bruke vibrator ?

eller er det kun at man kan sette i gang fødselen?

er jo værdt å prøve om det ikke er farlig for babyen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror man må ha sæd med i bildet for at fødselen skal settes i gang ja..

Skrevet

har hørt at man lurer livmormunnen

men er det farlig for babyen?

Skrevet

Er ikke sikker men har hørt at det er pga fødsel ja.... For tidlig vannavgang(brist på vannsekken) om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Ikke farligere enn sex vil jeg tro! DDa erdet jo også noe som beveger seg oppider!

Dolk som må ta særlige hensyn får beskjed om det. Det er jo uansett alltid lurt å bruke sunn fornuft i forhold til forsiktighet og hygiene osv... så det er sikkert ikke farlig - om du ikke overgår all fantasi mht bruken av den der tingen da!

Skrevet

Dæm anbefale væll ikke å bruk vibrator unner graviditet??Redd for at slimhinnan oppi dær ska bli oppskrapa,-å få innfeksjon...

Har æ læst det nånn plass,eller e det bare nåkka æ innbille mæ...?

Skrevet

I boka Barn i Magen står det i alle fall at det ikke er farlig å bruke dildo. De anbefaler ikke at man bruker vibreringen på dildoen :)

Skrevet

Æ så på en eller ainna jordmorfilm på nettet, der sa ho at man ikkje burde bruke vibrator under svangerskapet, men huske ikkje ka grunnen va...så æ hold mæ unna det.

Skrevet

man skal ikke bruke vibrator under svangerskap. man kan bruke den til å stimulere klitoris, men ikke inni skjeden.

Skrevet

hvorfor skal man ikke bruke det?

Skrevet

Eg meine å huska å ha lest at det kunne forstyrre hjerterytmen.Men det var vist den blei ført inn, kan bruke "utforbi" trur eg.

Men koss mye som er sant i det...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...