mona_k og lille brage;) Skrevet 16. februar 2007 #1 Del Skrevet 16. februar 2007 Det hele begynte med at jeg var på en liten tur til Stavanger torsdag til søndag for fire uker siden. Lørdagen der ble jeg dårlig. Jeg ble lagt inn på sykehuset pga. høyt blodtrykk, hodepine og hovne lekre, legger. Der ville de sette i gang fødselen, men så fant de ut at han lå med rompa ned så jeg fikk reise hjem *puff* siste dagen jeg kunne fly. Jeg var hos legen på mandagen etter der jeg igjen ble sendt på sykehuset men etter å ha blitt sjekket ganske nøye der også, ble jeg sendt hjem igjen. Etter dette ble jeg nøye sjekket OFTE og uka etter var blodtrykket mitt høyere igjen. Så ble jeg fredag 2. februar sendt på sykehuset og fikk da besjed om at jeg måtte bli der til jeg skulle føde. På ettermiddagen den dagen ble jeg sendt inn på CT-scan for å se om bekkenet mitt kunne klare en normal setefødsel. Desverre kunne jeg ikke det mente de. Rundt Midnatt den natta fikk jeg beskjed om at de skulle ta ham med keiser dagen etter 3 feb. Damn det var den særeste følelsen jeg har hatt noen gang... glede, panikk... Tenkte liksom "Er vi klare for dette"? Hehe, hadde jo egentlig ikke så mye valg=) Etter 3 timers søvn den natta og etter å ha fått et lekkert kateter kl 13 ble jeg trillet opp på operasjonen ser jeg ble bandasjert fra anklene opp til mitt "private". Jeg fikk epidural men jeg var full av vann, var derfor vondt. Så satte de i gang operasjonen... Tok vel 10-20 min så hørte jeg et gedigent vræl=) Vår lille prins var kommet =) Jeg fikk hilse på trollet i noen sekunder før jordmor og pappen tok ham vekk for å vaske ham. Jeg gråt og gråt, det var helt fantastisk! Etterpå fikk jeg hilse litt mer før de tok ham ned på barsel mens jeg måtte på post-operativ. Lå der et par timer før jeg fikk hilse på ham igjen. =) Ammet ham da for første gang (prøvde ihvertfall) Etterpå lå vi 4 dager på barsel der han fikk gulsott noe som ramer 50 % av alle barn. Han måtte ligge i lys, men det virket som han koste seg der han lå naken med rompa i været. Hehe mammen og pappen koste seg ikke. Onsdagen kunne vi endelig komme hjem =) Nå bare koser vi oss med den lille rare skapningen =) Helt merkelig og fantastisk samtidig =) PS Brage veide 3720g da han ble født og var 35cm fra hode til sete (hele lendgen ble ikke målt ettersom han lå i sete) Lykke til jenter =) dere har masse å glede dere til =) hilsen mona_k og familie =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8256693-min-historie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
findus Skrevet 19. februar 2007 #2 Del Skrevet 19. februar 2007 Hei og gratulerer masse igjen! Håper formen er fin nå da - hos alle sammen :-) Tror jeg så kjæresten din på vei inn i en heis på Ullevål på fredag 2. (eller var det en av de andre dagene?), og han så ut til å være ganske blek om nebbet, så etter det har jeg lurt veldig på hvordan det har gått med deg og dere. Brage er jo et kjempefint navn! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8256693-min-historie/#findComment-8294773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mona_k og lille brage;) Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 20. februar 2007 tror nok det kan ha vært han ja lol.. han VAR virkelig blek om nebbet den fredagen... hihi nettopp fått vite at jeg skulle få¨barn en av de nærmeste dagene hihi... han var ikke heeelt forberedt på det ;)The Shadows går kjempe fint med oss =) hvordan går det med dere ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8256693-min-historie/#findComment-8309985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå