Gå til innhold

noen som vet om et fint hus til salgs i akershus.. eh..


meg og min lillle sønn

Anbefalte innlegg

driver å leiter og leiter og leiter.. og er så lei. finner liksom ingenting.

 

minimum 3 soverom..

helst godt over 110 kvadratmeter..

fiiiint hus/tomannsbolig/leilighet/rekkehus.. whatever!!!! bare med pent bad og kjøkken.. det er litt viktig, så vi slipper å pusse opp før vi flytter inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry at jeg svarer, for jeg kan ikke hjelpe deg...:)

 

Men vi er også på utkikk etter noe større. Men det er jo så himmla dyrt!!!! Tror det blir lenge til vi flytter på oss... Iallefall hvis prisene skal fortsette å være så høye... *snufsesnufs*

 

Lykke til!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visning på et fint hvitt hus i nes kommune.Til 1.790 trur jeg det var..Var å kikket på det på finn. Skikkeli pent inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

awww.. det var en j** fin tomannsboilig til salgs rett rundt hjørnet her (nittedal) men det ble solgt etter bare noen få timer :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg.. du vil IKKE bo på årnes :o da kan du like godt flytter til månen ;))

 

se her da.. vet ikke helt hva du er ute etter... enebolig? og hvilken prisklasse?

 

hva med disse 2? bor i rekkehus i nittedal selv.. synes det er helt fantastisk... flotte nabolag og ganske sentralt (buss til byen hver halvtime.. oftere i rushtiden..)

reklamere litt, hehee... :D

http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=9395459&sid=10aB9HN-wm717134&pos=8&tot=18

http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=9419422&sid=10aB9HN-wm717134&pos=2&tot=null (den trenger nok litt oppussing.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbet på hagan før faktisk. Den første boligen hadde jo shit-stilig kjøkken da! Litt snaut med 2 soverom bare. Skulle vært 3, eller tilogmed 4. Riktig prisklasse ja, alt mellom 1,7 og 2,4 mill er interressant. Bor i en liten leilighet nå, begynner å bli gal av alt rotet. Er ikke plass til en klut mer!!

 

Nittedal er absolutt interressant. Årnes blir littebitt langt kanksje. Men Eidsvoll, Nannestad, Ullensaker, Skedsmo er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg jo pusse opp hele kåken hvis jeg skal bli fornøyd! Jeg er nok litt for kresen altså. i forhold til prisen kan jeg nok ikke forvente å finne et strøkent, stort hus.. Men jeg håper *håper* det finnes noe der ute som jeg slipper å pusse opp. Evnt bare male et eller to rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja adventsnurket! Det var det huset jeg tenkte på:-) Men alle vinduene måtte byttes fikk jeg høre av noen som hadde vært på visning der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LITT langt unna sivilisasjonen? ;) bor du på årnes? har vært der en gang... er jo sinnsykt fine hus der og billig.... men det er jo en grunn til at de er så billige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffer er det langt unna sivilisasjon? Kort vei til oslo(40min), kort vei til Jessheim og kort vei til Kongsvinger. Men hva er viktigst? Å bo seg ihjel eller ha det komfortabelt? ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit, jeg gir meg ;)

husker bare at det virket jæææævlig langt unna alt da jeg var der for 2 år siden.. men kanskje bare meg som er fiksert på oslo, siden jeg jobber der... og da synes jeg det er litt lettere med nittedal enn årnes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det virker langt unna når man nesten ikkje har kjørt den veien!! Jeg flytta ifra byen i 2005 etter å ha bodd der i 8 år. Savner oslo, det skal jeg innrømme. Men godt å få større bolig til en mindre sum:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo innrømme at det kanskje blir bittelitt langt til årnes, MEN det er bare fordi alle vennene våre bor nærmere oslo.Jeg er helt enig i at det er pent på årnes. Tror det er et fint sted å vokse opp for unger.

 

Funnet en tomannsbolig på auli. Ikke vært å sett på den engang.. men ser ganske grei ut. Vi diskuterer fram og tilbake hvilke visninger vi skal dra på til helga.

 

Men denne synes jeg bare er NYDELIG:

 

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=9443819&sid=4akC3iC8G959760&pos=5&tot=57

 

bare litt dyr.. uff. Er jo ikke langt til jessheim storsenter heller ;) eh hehe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var et nydelig et på tårnåsen - 4roms - nyoppusset - 3,1mill...et hadde jjeg lyst på men vi skal ikke flytte før etter sommern

har ikke sett det i virkeligheten, da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,1 mill ja. Hvis man der etter noe i den prisklassen er det mye lettere å finne noe pent vøtt. Men tror ikke vi klarer mer enn maks 2,5. aller helst under. Og da tror jeg man må utenom lillestrøm, jessheim og oslo område for å få noe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...