Gå til innhold

Noen son har opplevd dette? Litt ekkelt...

Anbefalte innlegg

Jeg har under hele graviditeten hatt litt slimete utflod, som har vært grønn/brunaktig.Det har gått over en uke mellom hver gang, gjerne lenger. Og ofte har det bare vært litt, noen ganger mer i løpet av 1-2 dager. Resten av tiden har jeg normal utflod.Har nevnt det til legen men han sier det ikke er noe.....

Syns det er gangske ekkelt, ser jo ut som en snørrklyse. (sorry detaljer altså)

Er det noen her som har opplevd dette? Tenker jo litt på om det kan være noe gale da? Er nå i uke 11, var på ultrlyd i uke 8 og da var alt ok....

Fortsetter under...

har ikkje opplevd akkurat d samme som deg, men opplever å ha veldig økt utflod etter eg ble gravid..

e som oftest blank slimete.. men noen ganger e d skikkelig tykke klumper som e heilt kvite..

e visst heilt normalt dette og ifølge legen..så tror d kan skje mye rart der nede no..egentlig ikkje rart med tanke på alt som e i sving inni magen no, og d har jo en forbindelse ned der.

forstår bekymringen din, like vanlig d..hehe..

Tror nok ikkje du skal være redd for at nokke e gale, om legen trodde d hadde han undersøkt d nærmere:)

Hei hei:)

Driver å snikleser litt her inne på 1 trimester. JEg hadde liknende utfol for en liten stund siden, min var grønn gul i farge, legen min sa det kunne være en soppinnfeksjon og rådet meg til å prøve Canesten. Og det hjalp:) Jeg er kvitt det nå:) Så gå på apoteket og kjøp deg Canesten og prøv det, det er ikke farlig for barnet ditt, men du må bare huske å ikke bruke den dingsen til å putte inn den vaginale pillen, bruk fingeren i stede.. Så blir du nok kvit det etter et par dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...