Gå til innhold

Jeg er gravid men ingen symptomer..bare ømme pupper..


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skriver her til deg. Har ingen symptomer selv. har hatt stikkinger helt til nå. Akuratt som om livmora utvider seg. ellers kjempeømme pupper.Ikke noe mer. Men det er jo ikke sånn at man måå være kvalm og sliten heller. noen som tåler det bedre enn andre.Det er også genetisk arvelig, mamma hadde en kjempefin graviditet uten noen kvalme eller problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Jeg er gravid i 6 uke men jeg har ingen symptomer i det hele tatt.Syns det er veldig rart men har en positiv graviditetstest så får vel stole på den tenker eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer her igjen. Er faktisk ganske heldig, ble gravid på 3 pp. merker det er enten eller her inne. endten bruker folk mange måneder / år eller så går det med en gang. men det er vel slik at de som venter på den i mange år , virkelig opplever den gleden når de først blir gravide ( ikke mistforså, jeg er og glad, men når det går så fort blir man sjokkert!)

 

Jeg har hatt panikk i flere dager. helt frem til i går. For da besøkte jeg ei vennine med 2 uker gammel beby. Og i natt voknet jeg med en ubeskrivelig glede! jeg tenkte. Oh herregud, jeg får jo en beby jo.hehe.

Ikke fortalt det til NOEN. Kjæresten bortreist, kommer hjem neste uke!

Vil ikke fortelle det over telefonen, vil at vi skal dele gleden sammen !

 

Vet ikke hvordan jeg skal klare å ikke fortellle snart til fam og venner. Har så lyst, men kan bli tøft en ulykken skjer og en mister. Dette ble lagt nå. da kom hele livshiastorien liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Løvinne og velkommen inn her:)

Grattis med den lille spiren din..

 

eg har absolutt ingen symptomer heller..

veldig lite energi eneste.

Blir kvalm om kvelden når eg e trøtt.

 

e 10+4idag så kan se ut som eg slippe de tidlige plagsomme syptomene.hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

symptomfri her og..nesten iallefall...litt ømmere pupper enn vanlig,og kanskje(om ikke innbilt) så løper jeg litt oftere på do enn før..hadde det slik sist gang og jeg..ingen symptomer i det heletatt,så greide liksom ikke tro på at jeg var gravid før en tidlig ul i uke 11 viste et hjerte som slo i en aktiv liten hodekråke-person:-)jeg og har bare testpinnene og gå etter..hehhe,blei mange av dem etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjempe ømme pupper å økt utflod, det er det hele;) men skal være glad at jeg ikke er kvalmen eller noe.bank i bordet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!!

hvor langt er du på vei?

jeg har heller nesten ingen symptomer, har hatt litt stikkinger frem til nå, og fikk ømme bryster i uke9, that's it:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har det akkurat som deg! Bare ømme pupper!!

Forrige gang var jeg bare kvalmen i 3 uker (akkurat de ukene jeg hadde ferie.. men,men).

Denne gang håper jeg vi skånes for akkurat det :)

 

Hvor langt er du kommet i graividteten?

Jeg begynner på min 6 uke dag!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...