Gå til innhold

Flere som er sykemeldt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg har vært sykmeldt hele januar og 50% i februar, er pga kvalme og blir utrolig fort sliten...Jeg vil anbefale alle som føler seg litt "pjusk" til og ta vare på kroppen sin og den lille som vokser inni seg fremfor jobben, de skjønner stortsett at man trenger litt ekstra med tid på seg selv...

Hei !

Jeg har vært sykemeldt slik som deg goldenticket, hele januar og 50% nå i februar.

Vil veldig gjerne mer, men opplever at når jeg prøver meg på å jobbe nesten fullt så blir jeg veldig uvel eller helt kaputt.

Må nok bare tenke på at det er mye som skjer i kroppen og at vi har en annen å ta hensyn til og roe ned. Arbeidgiverne har jo opplevd å ha sykemeldte gravide før oss, ikke akkurat en nyhet...heldigvis.

God bedring alle sammen !

Klem

Prøvde meg på 50 % i forrige uke, det gikk en dag. Er sykemeldt t.o.m. 2 mars nå, da skal jeg tilbake til legen.

Siden kvalmen min kom så sent (uke 12/13) trodde han egentlig ikke at den kom til å bli så mye bedre.

Håper det går over, men er også forberedt på å gå hjemme og surre en god stund til.

Annonse

Jeg var også kvikkere forrige gang, klarte meg uten sykemelding til 6 månte. Denne gangen ei. Har også som animatør; en på 20 måneder som krever oppmerksomhet på morgen og kveld, nå kan jeg ikke bare overlate middag til mannen og legge meg etter jobb. Har vært en del 50 % sykemeldt, nå prøver jeg full stilling. Men spørs om jeg ikke må spørre om 20 % om en uke eller sånn. Vi har barnehage langt unna, og selv om mannen gjør mer en sitt faller litt på meg også.

Jeg har vært sykemeldt 50 prosent pga kvalme og trøtthet de siste fire ukene, og har nå fått fire uker til. Trodde det gikk bedre, men da jeg jobbet litt mye forrige uke kom kvalmen tilbake i fullt monn. Sikkert best å ta det med ro, selv om jeg føler meg litt "svaklig": "Det er jo ingen sykdom å være gravid blablabla"...

Heisann...

Jeg er også sykmeldt, og kommer nok til å være det resten av svangerskapet, jeg har fått bekkenløsning med gangvansker og jobber egentlig i barnehage. Fysioterapeuten sa at det var ikke reelt at jeg skulle tilbake i jobb...Jeg er i uke 14+ nå...

Huff..Synes synd i dere som har kvalmen enda, men kjøp dere seaband på apoteket...det skal hjelpe!!!!

MVH

Annonse

Jeg ble sykemeldt 100% nå pga. kvalme og oppkast 24 timer i døgnet. Er ca. 16-17 uker på vei. Er skikkelig sliten og lei. Babyen er aktiv og ser ut til å ha det bra - bra en av oss har det bra. Må ta vare på meg selv selv om ikke arbeidsgiver synes det er noe kult da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...