Gå til innhold

Korleis få keisersnitt

Anbefalte innlegg

Korleis få lovnad om keisersnitt før ein vert gravid? Eg treng ein slik lovnad for å kunne verte gravid igjen, eg kan ikkje verte gravid utan at keisersnitt er på plass først. Fastlegen bryr seg ikkje om problemet, medan psykologen støtter mitt krav.

Kven tek eg kontakt med?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8256306-korleis-f%C3%A5-keisersnitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke kommer noen vei med fastlegen så ta direkte konakt med fødepoliklinikk ved sykehuset der du eventuelt skal føde. Forklar situasjonen og be om å få komme til samtale.

Om de ikke vil love deg noe ks før du blir gravid, så er det også mulig å bli gravid og stå på under svangerskapet for å få innvilget ks. Virker som om de som står litt på får dette innvilget til slutt. Du må eventuelt tåle å måtte gå noen runder med sykehuset først.

For å se på det med litt humor, så krevde ei i barselgruppa mi ks. (Dette var etter at hun ble gravid da). Hun måtte til psykolog for å få det innvilget. Hun sa rett og slett, at får jeg ikke ks så går jeg opp på taket og hopper ned. Det er INGEN vits å prøve og overtale meg til noe annet enn ks... Psykologen skjønte at her var det ikke rom for diskusjon, og anbefalte ks :) Heeelt sant :) He, he. Men, klart dette kan jo være forskjellig fra sted til sted. MEN, ikke gi deg. Stå på krava, så går det nok i orden. Ev. snakk med en jordmor du vil komme til å gå hos etterhvert :) Lykke til. Ks er helt toppers. I hvert fall for min del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...