Gjest Jinni Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har termin 10. mai, men skal settes i gang 24. april. Så nå er det 66 dager igjen !!! Nå nærmer det seg virkelig, men allikvel er det sååå lenge til....... Det skal bli kjekt å følge dere her inne det siste trimesteret ) Ha en fin dag!!!
Krølle79 Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Hei Jinni, vellkommen hit Kan jeg spørre hvorfor du skal settes i gang så "tidlig"? Håepr alt er bra
Krølle79 Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 hehe.. du får bare se bort fra skriveleifa mine.. hihi..
2blånisser Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Hei. Ikke så lenge siden jeg heller kom inn hit. Jeg har termin 9 mai. Jeg tror tia blir å gå ganske fort nå. Blir jo lysere tider, og går mot vår snart. Synes alltid tia går litt fortere da. Håper det blir sånn nå også Fin dag til deg også!
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Hei Velkommen hit til oss, håper du får en fin tid her med oss:) Lykke til!
Gjest Jinni Skrevet 17. februar 2007 #7 Skrevet 17. februar 2007 Skal settes i gang pga jeg hadde styrtfødsel hjemme med nr. 2, og endte med total ruptur grad 4 *gulp* Er med i jordmor prosjektet på SUS. Derfor settes jeg igang slik jeg ikke går å er redd for det samme skal skje igjen! Kan velge keisersnitt hvis jeg vil, men tror jeg går for å sette det i gang i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå