Gå til innhold

Sur og spydig venninne....Fabian er syk og hun tar det som en personlig fornærmelse.


Gjest

Anbefalte innlegg

Helt siden jeg og min samboer bestemte oss for å få den første gutten, som nå er 2 1/2 år, har hun lirt av seg dumme og ekle kommentarer.

 

Mye av det går på det faktum at jeg har valgt å få familie nr 2 istedet for å velte meg i helgeturer og shopping sammen med henne. Det er en prioriteringssak. Men jeg har tid og annledning til venner og morro. Hun har somregel ikke tid til meg. "veldig viktig buissnes-dame".

 

Så jeg lever nå som jeg lyster og har etter hvert også skaffet meg andre venner som også har små barn.

 

Vel - vi har en avtale i morgen kveld. Skal på et show sammen, og det har vi sett fram til begge to.

Så ble jeg syk, min 2 åring, min samboer og nå Fabian. Han ligger med 39 i feber og sliter skikkelig. Jeg avlyser utekvelden. Kjempesynd, men sånn blir det.

 

Og får sms med sure fjes og grrrr. Typisk gamle mødre. Hønemor...osv...

 

Kjenner skuffelsen over den dama ligger tjukt utenpå meg nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, tro det eller ei!

 

Hun har to barn, men de er tenåringer. Like gamle som de andre barna jeg har. Hun har en fjorten år gammel jente som ikke kan spille en fotballkamp uten å ha moren sin med. Hun følger datteren sin land og strand.

Men at jeg har to små barn med influensa, og en samboer som er for syk til å passe dem alene. Det fikser hun ikke....jeg blir helt matt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøssenamn så merkeli.. skjønner godt at du blir matt..skulle tro at ho da hadd forståelse for at du ikkje kunne allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant?

 

Men det er som forventet...hun har alltid vært som besatt av seg selv og sine...på tide jeg lærer nå.

 

Kanskje hun er en av disse venninne man lett kunne greid seg uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde blitt en smule forbanna over å få en sånn mld og hadde nok pent sagt i fra at vis ho ikke klarer å vise noen forståelse så kan ho like gjerne slutte å snakke til meg...

 

men sånn er jeg da... takler ikke venninner som ikke er til å stole på eller klarer å vis litt forståelse... har kuttet ut noen av dem gett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...