Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi,har ikke fått med meg dette jeg!Håper at du blir tatt godt vare på nedpå der da,det hjelper med internetten når man skal ligge der ja,hehe..Jeg måtte ligge på kvinne/barn senteret i ei uke i sommer,pga exu jeg hadde,og må si det var godt å ha pc der ja:) Håper alt går bra,og det gjør det jo helt sikkert,når du er kommet så langt at det blir lungemodning!Skal tenke mye på dere,håper den lille holder seg så lenge som mulig inni der da:-) klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De to siste innleggene var begge to fra meg ;)

Hilsen Å

Skrevet

Hei Anonym

Nå ble jeg faktisk skeptisk. SÅ det var kommet et innlegg på tråden min fra "anonym". He he. Jeg tror jeg vet hvem du er ja...nabo.

Nei, jeg fikk ikke noe beskjed om hvor lenge jeg kan gå sånn. Men hun sa noe sånt som: "den skal være i magen din i noen uker enda"

Håper virkelig jeg går over 30 uker. Lungene er jo ikke modne før 34 uker sier de.

Skrevet

Jeg håper virkelig at han blir i magen din noen uker til.

Jeg skriver som anonym fordi jeg fant ut at jeg hadde et gammelt nick her som lett kan bli gjenkjent hvis jeg signerer med det.

Jeg håper at han får vokse seg stor og sterk i magen din og at han blir inne fram til uke 34. Jeg synes det er godt å høre at du får lungemodning på mandag. Det gir jo bedre sjanser. Har de sagt noe om hvor stor han er for "alderen"?

Hilsen Å

Skrevet

AA nei saa trasig - godt at du har internet der da - det er jo bra!! Haaper du ikke kjeder deg for mye. Lykke til iallefall - haaper du blir der lenge - om du ikke faar dra hjem med magen da...

Skrevet

Hei Å

Legen på UL sa ingenting om hvor stor han er for alderen nei. <

Sånn utrolig flaks at jeg på rent innstinkt pakket en bag og tok med i morges da jeg skulle på sjekk?! Den fikk jeg bruk for.

Vet ikke hva som skjer utover kvelden, men litt tv-seing blir det vel. Og "bimming". Har mobil med meg heldigvis. Med fullt batteri. Håper på å få besøk av broren min og samboeren hans i kveld. Min sambo og barna kommer i morra.

Klem

Skrevet

Ja jeg håper å kunne være på Barnimagen og ikke DiB lenge ennå. Ikke noe galt med sistnevnte altså...=0)

Til Å: Jeg har ikke MSN her

Skrevet

Jeg håper det går bra med deg! Legene er så flinke i disse dager, så du er nok i veldig gode hender ja.

Lykke til! Stor helgeklem fra Milla.

Skrevet

Lykke til, Lone, dette vll nok gp bra skal du se.

Klem

Skrevet

hei lone;)

godt du endelig får den hjelper du trenger.. har fulgt med på deg her inne... håper alt ordner seg for deg og den lille.. slapp av og nyt tiden med oppvartning på sykehuset ;) selvom jeg skjønner at du ikke har det helt lett nå....

klem fra meg...

Skrevet

Hei Lone.

Vil bare ønske deg lykke til og krysser fingrene for at dette skal gå bra. Du er i trygge hender når du ligger på sjukehuset og får oppfølging.

Klem

Skrevet

Hei Jenter

Takk for koselige tilbakemeldinger. Det betyr mye når en bare ligger her. Ikke så mye annet å ta seg til enn å se på tv og være på nett. Jeg tror forresten jeg skal gå på kjøkkenet og lage meg knekkebrød etterpå. Lurer på om det er lov å ta med mat på rommet? Ja det må vel være lov? Rugsprø med innherredsost! Ja, det høres godt ut.

Og etterpå skal jeg se på Hilde & Brede show. Forresten Brede er et ganske fint guttenavn er det ikke?

Hva skal dere glo på i kveld da, jenter?

Skrevet

hehe.. kos deg med knekkebrød på rommer.. det er lov.. helt sikkert.... ;o)

Jeg kjenner en som heter Brede.. så jeg er veldig vant med det.. syntes det er kjempe fint ;)

Må vel kikke på det showet jeg også + senkveld.... tror jeg er den eneste som ikke er så fan av de NRK programmene på fredagskvelden..untenom nytt på nytt (hvis det var det det het..hih).. det kan være litt morsomt....

Skrevet

uff, jeg kjenner meg veldig godt igjen. Det er ikke noe gøy å ligge sånn å ruge. Forrige svangerskap gikk vannet mitt i uke 24. Fikk lungemodningsprøyter og fikk streng beskjed om å bare ligge til ungen var ute. De ville uansett ta han ut i uke 34 pga lite fostervann. Har to barn fra før og bodde en time fra sykehuset. Syntes det var helt forferdelig å være borte så lenge fra barna mine. Hadde jeg ikke hatt de, hadde alt vært mye enklere. Var jo ikke bare bare for de å besøke meg hele tiden grunnet reiseveien. Men det er absolutt verdt det hvis du er så heldig at alt går bra. Hos meg gjorde det desverre ikke det. Lillegutt ble født i uke 27 og døde etter 9 døgn.

Hold ut, og tenk at hver time han er ekstra i magen din teller.

Hvilket sykehus ligger du på??? Jeg lå på ullevål. Du blir nok tatt godt vare på, og du er veldig heldig som får lov til å være oppe og bevege deg litt.

Lykke til. Tenk positivt. Du har gått sånn i 5 uker, og kan fint gå 5 uker til.

Skrevet

Ja må selvfølgelig se Thomas og Harald også. De er jo bare til å spise opp...he he he..Artige fyrer ned sjarm, Særlig den ene...hi hi

Skrevet

Hei Lone!

Lenge siden sist! Men leser din historie og det er jo alt i alt godt at du blir passet på på et sykehus! Har sendt deg link til Rune Rudberg!

Masse lykke til meg deg :-)

Klem!!

Skrevet

Heisann!

Ville bare ønske deg lykke til, åg at eg krysse fingran førr at alt blir å gå bra me deg åg den lille:)

*lykkestøv fra Midt-Troms*

Skrevet

Hei vennen!!

Leste tråden din om kynnerene dine i sta, og jeg syns det er veldig bra at du har blitt innlagt slik at de kan ha litt kontroll på det.. Håper at ukene flyr og at lillemann holder seg inne så lenge som mulig ;)

Skal ha deg i tankene vennen ;)

STOR KLEM FRA MEG ;)

Skrevet

Heisann Lone,

Godt du har fått en seng på sykehuset nå da! For det går nemlig ikke an å ta det nok med ro hjemme med barn i huset, selv om vi gjerne vil.

Det fine med fostervann er jo at vi produserer det hele tiden, slik at om vi ligger i ro og ikke lekker for mye så kan det holde i mange uker.

Lå selv inne sist i 8 uker, med 2 små hjemme.

Det var verdt det, og vi passete den magiske 34/35 ukers grensen og lå bare på barsel i 7 dager før vi fikk komme hjem.

Så det går nok bra. Selv med føldsel i uke 27 kan det gå riktig så bra og bare ligge noen uker på sykehuset når man har fått lungemodningssprøyter.

Det er flere historier på det.

Ser jo ut til at det går etter forholdene br ada, og hver dag med ruging er en liten seier. Du får kose deg med ferdiglagd mat og tid til så mye Bimming og tv du bare vil.

Skrevet

Kjære jenter

Jeg blir bare så rørt av all den omsorgen og trøsten dere viser meg. Jeg leser deres personlige historier med stor respekt og vet at det er flere som har prøvd det samme. >Ikke med samme resultat.

Ja, som ei skriver over her, det er verre å være borte på sykehus når en har to unger hjemme en savner. Jeg bor en time fra sykehuset, og har ei som fyller 4 på tirsdag og en på 8 1/2. De kommer på besøk i morgen, og det geder jeg meg til. Kommer nok til å gråte når de er gått, men jeg har ikke noe valg. Jeg vil jo heller være her noen uker enn at det skal gå galt med gutten i magen.

Akkurat nå har jeg fått varm rispose på magen. Det hjelper mot kynnere. Pleieren som kom med den sa at man skal prøve å la vær å gni på magen under kynnere, da man gjerne oppnår det motsatte ved å gni. Så et tips til dere som er plaget av kynnere; varm opp en rispose i mikroen og legg den i et putevar. Pass på at det ikke blir FOR varmt da.

Skrevet

Oj, jeg har gått glipp av dette jeg!

Ville bare gi deg en trøsteklem og si at jeg syns du er tapper!! :o)

Krysser fingrene for at bebisen får være i magen din så lenge som mulig!!

Lykke til!!

Stor klem

Skrevet

Takk for lykkeønskninger. Hvis alle deres tanker hjelper, så må dette gå bra. Er rørt over all den positive tilbakemeldingen dere har sendt meg.

Ja vi får bare holde motet oppe og ta en dag om gangen. Prøver å finne lyspunkter hver dag. Bare de små tingene teller mye. Har vært igjennom sorg før og da tenkte jeg på samme måte. Med denne krisen er det litt anerledes. Her er det jo liv og masse håp. Og at jeg holder meg rolig og positiv smitter da over på Lillebror i magen, tror dere ikke?

Snart kommer barna mine og sambo også. *smiler* Gleder meg til det. Savner dem sånn. Spesielt ungene. De forstår ikke hvorfor mamma er borte. Men det blir vel bedre når de får se hvor mamma er, tenker jeg.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...