Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger nå her i sykesengen. Innlagt pga den lekkasjen jeg har hatt i 5 uker. Er 23+4 i dag. Lenge til termin enda...Hilser til alle dere jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da... vil de ha deg der helt til termin??

Skrevet

Jeg vet ikke. Foreløpig til observasjon. Håper ikke jeg må ligge her i 16 uker. Regner med jeg får lungemodning fra 24+0. Mandag. Godt je har Bim da!

Skrevet

huff, håper de har kontroll med deg da!

Hold in there, du er nærmere den magiske grensen for hva som kan gå bra enn det sikkert føles!

Skulle ønske du kunne fått noen riktige gode nyheter altså, Lone, syns du har fått mer enn din porsjon til dels!

Klem

Skrevet

nei huff så kjedelig. har de gitt deg noe svar på de kynnerene du lurte på? du får ha lykke til:o)

Skrevet

Jeg venter på samtale nå. > ar kun vært inne til >UL. Nevnte kynnerne til UL-legen, og med det andre hun så på ul - la hun meg inn. Jeg er ihvertfall tryggere her enn hjemme. Har jo en times kjøring til sykehuset! Ser frem til lungemodningen.

Skrevet

kan jeg spørre.. hva i all verden er lungemodning?? :)

Kunne høres litt suspekt ut for en uvitende:)

Skrevet

Ojsann :/

Dette var kjipt ja.

Var d deg som fikk lekkasje etter en sånn fostervannsprøve eller?

Håper virkelig det roer seg igjen, og den lille får bli i magen din lenge lenge enda, de trenger jo det...

Masse lykke til!

Godt du har tilgang til PC og internett da, så kan vi få høre hvordan d går :)

Skrevet

masse lykke til ...forferdelig kjedelig, men du er i gode hender:)

lykke til klem

Skrevet

Lungemodning er en behandling de setter igang hvis de tror barnet kommer til å bli for tidlig født. Moren får sprøyter med celeston (tror jeg det heter) og det modner lungene hos barnet hurtigere enn på naturlig vis. Barnet har mye bedre sjanse til å klare seg ved for tidlig fødsel da. Tror ikke de setterigang modning før 24+0. Jeg er 23+4 i dag.

Ja jeg fikk lekkasje etter fv.prøve

Skrevet

Syns jeg husket d ja :)

Du høres jo beundringsverdig rolig ut da, d må jeg si. Tror jeg hadde vært kjempestressa...

Skrevet

Hei Lone mor!

Leit å høre men samtidig bra. Nå blir du i allefall nøye observert. Hva sier de ?

Skrevet

Jeg ligger og venter på samtale med lege. Har hatt litt kynnere i dag også. Strekk i magen og litt vondt i ryggen. De sier at det er nedre grense for normalt fostervann og at de må ha meg her til observasjon, og for at jeg skal være i ro. Fostervann er viktig for utviklingen av lungene til babyen også sa de. Jeg forsto det sånn at jeg får lungemodning fra mandag 24+0.

Klem til alle dere god-jenter!

Skrevet

klem til deg også Lone hold oss oppdatert

Skrevet

ønsker deg lykke til Lone!

stor klem fra

Skrevet

Tusen takk for oppmerksomhet = omsorg. Det hjelper å vite at dere er der. =0)

Klemmer til dere alle

Skrevet

Heisann

Jeg ble og innlagt i uke 22 etter å ha lekket fostervann i to uker. De må passe på at det ikkje kommer infeksjon osv. Det er viktig at en blir overvåket hele tiden om noe skulle skje. Jeg lå til fødselen startet i uke 28, det er kjempetrasig men også verdt det etterpå. Det gikk fint med meg. Jeg er nå gravid igjen 15 uker og kjempespent om det skjer igjen. Har du fått noen forklaring? Lykke til videre og holdt motet oppe.

Skrevet

Hei Sunnyaugust

Lå du i 6 uker på sykehuset? Ja det forundrer meg egentlig ikke. Jeg har lekket fostervann siden 11.januar. Dvs 5 uker. Nå er det på grensen til lite fostervann, så jeg må ta det med ro. Ingen hopp og sprett og vasking av klær og unger ogsåvidere....Puh..Men det er verdt det som du sier. På en måte er jeg vel lettet også, fordi jeg har ment at jeg lenge nå har fått for lite info om hva som skal skje med meg. Men når jeg nå når den magiske grensen 24+0, da blir jeg enda mer lettet.

Godt å vite at jeg har dere Bim-jenter mens jeg skal ligge her i timevis og dagevis på sykehuset...

Skrevet

Kjære LONE SNUPPA=)

Vi har jo veldig god kontakt privat, så jeg vet jo får jo oppdatering fra deg med hva som skjer.....Men jeg sender deg mange varme tanker her også til deg. Jeg får så vondt at du må oppleve dette. Jeg bare håper alt går kjempe bra. Heldigvis er du i trygge hender på sykehuset.

Du skal vite at du er i mine tanker hele tida vennen min og skulle ønske jeg kunne fått holde rundt deg nå og gitt deg mange gode klemmer.

Ta godt vare på deg selv og lillebror i magen. Dette skal gå bra.

Varme tanker og klemmer fra meg til deg.

Skrevet

Hei Lone!

Da er du i hvert fall i så trygge hender og omgivelser som du kan få blitt. Vi får håpe de begynner med lungemodning mandag, og at den lille blir i magen en god stund til. Take care!

Skrevet

Hei Juhupia.

*¨tårer i øyekroken* =0)

Ja her ligger jeg på sykehuset med tastaturet i fanget. HAr nettopp vært ned til en diger! porsjon fiskemiddag. MMM...den var god. (Faktisk en positiv ting med å ligge på sykehus...hmmmm *smile* man slipper å finne på middag hver dag he he*ler*)

JA opp i alt dette tragiske må man prøve å le. Det blir ihvertfall ikke bedre om jeg gir meg over.

Hvis jeg tolket legen rett, så skal jeg ligge her noen dager, for så å føres over til pasienthotellet. -Synes det er utmerket her jeg. Enerom med lufteveranda og med stoler og sofa. Pc og tv over senga.

Når man først har det ille så kan man ikke ha det bedre?

(Prøver å være positiv her...)

Klem

Skrevet

Veldig godt å høe at du prøver så godt du kan å se det positive nå oppi alt dette. Det viktigste nå er at alt går bra med deg og lillebror i magen og dine kjære barn er i trygge hender hos sin pappa og din samboer.

Så bra at du har fått enerom og har tv og pc.

Tenk på at du nå er i trygge hender nå. Og jeg tenker på deg hele tida.

Stor klem til go-vennen min=)

Skrevet

Heisann

Godt å kunne snakke med noen når man ligger ensom og forlatt. Timene siden jeg ble innlagt hsrt igrunn gått fort. HAr jo bimma nesten hele tida da.

-Nå trur jeg jaggu heisekranene utenfor her har stoppa.Det rister ikke i veggene lengre...he he -Du vet, dette sykehuset er under storutbygging. Så de river og bygger nytt på alle kanter her.

Sambo skulle egentlig ut i kveld på runddag. Men nå blir han hjemme hos barna. I morgen skulle de komme på besøk sa han.

Min bror og svigerinne skulle komme innom på en liten visitt i kveld. De bor jo i nærheten.Koselig det da. Alt for å drøye tida som blir lang nok.

Jordmora som var inne her i stad sa, at det nok kom til å bli en tidlig fødsel, at lillemann måtte innom barneklinikken før hjemreise. Jeg måtte belage meg på det. Men ennå skulle han ligge der i mange uker sa hun. Hun var så trivelig og tok seg god tid til å sitte ned. Vi pratet om ungene og alt mulig.

Alle innlegg og klemmer mottas med takk!!

Klem

Skrevet

Hei!

Jeg ble veldig glad for å høre at du er lagt inn. Håper at du ruger lengst mulig nå Lone.

Har de gitt deg noe svar på hvor lenge de tror du kan gå?

Hilsen ei du kjenner som du fikk SMS fra tidligere i dag.

Skrevet

Har du MSN på maskina di på sykehuset?

Hilsen Å

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...